حرف‌های انگیزشی طباطبایی درباره تیم‌ملی کاراته

فدراسیون کاراته نوشت: رییس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه سازمان تیم های ملی بر حمایت کامل فدراسیون از تیم های ملی تاکید کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از فدراسیون کاراته، نخستین جلسه سازمان تیم‌های ملی کاراته به ریاست سید حسن طباطبایی و با حضور اشرف امینی نایب رئیس بانوان و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون، مازیار فرید خمامی دبیر سازمان تیم‌های ملی، سید شهرام هروی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی مردان و بانوان و حسن روحانی، سعید حسنی پور و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی تیم ملی مردان عصر روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه پیرامون چگونگی برگزاری اردوهای گذشته و برنامه‌های اتی سرمربیان تیم ملی بحث و تبادل نظر گردید.

در جلسه مذکور طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با تشریح شرایط موجود عنوان داشت: فدراسیون کاراته با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعویق المپیک و حضور در این مسابقات که چند ماه دیگر برگزار می‌شود، شرایط ویژه ای را تجربه می‌کند.

وی افزود: ما در دو بخش مردان و بانوان تیم با تجربه و ورزشکاران نخبه ای داریم که با برنامه ریزی دقیق و حمایت جامعه کاراته می‌توان به موفقیت این تیم در آوردگاه بزرگی چون المپیک امیدوار بود.

در این جلسه همچنین بر حمایت فدراسیون از تیم‌های ملی و در اختیار قرار دادن تمام امکانات برای مربیان و ورزشکاران تا زمان برگزاری المپیک تاکید شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا