برخورد بد معاون وزیر با خبرنگاران در تمرین تیم ملی کاراته

 معاون قهرمانی وزارت ورزش پس از بازدید از تمرین تیم ملی کاراته، در پایان تمرین به بهانه گفتن حرف های خصوصی خواستار خروج خبرنگاران از تمرین شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایسنا با وجود شیوع کرونا صبح امروز فدراسیون کاراته از خبرنگاران برای بازدید مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش از تمرین تیم ملی کاراته دعوت کرد. خبرنگاران نیز راس ساعت مقرر در تمرین حاضر شدند و صحبت های علی نژاد و رییس فدراسیون کاراته را انعکاس دادند.

اما در حالیکه حدود یک ساعت و نیم از تمرین ملی پوشان کاراته گذشته بود، معاون وزیر ورزش و رییس فدراسیون به بهانه صحبت های خصوصی با ملی پوشان کاراته خواستار خروج تمامی خبرنگاران از محل تمرین شدند!

این برخورد با ناراحتی خبرنگاران مواجه شد و یکی از خبرنگاران خطاب به معاون وزیر ورزش گفت: چرا خبرنگاران با وجود شیوع کرونا و خطرات آن در تمرین تیم ملی حاضر شدند و اگر قرار به ترک تمرین به بهانه حرف های خصوصی بود چرا از آن ها دعوت شده است؟

علی نژاد نیز در واکنش به صحبت های خبرنگاران گفت: چه کسی از شما دعوت کرده است؟ حالا کارتان را انجام دادید و تمرین را ترک کنید!

در حالی‌که خبرنگاران قصد داشتند با ملی پوشان و اعضای کادر فنی کاراته پس از تمرین مصاحبه داشته باشند، با این برخورد مسئولان با ناراحتی مجبور به ترک محل تمرین شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا