امینی: با شرایط فعلی احتمال تغییر زمان اردوهای تیم ملی کاراته وجود دارد/ کادرفنی بانوان تقویت می‌شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا احتمال تغییر در زمان آغاز اردوهای تیم ملی وجود دارد.

اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌ ملی کاراته بانوان اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم که اردوهای تیم ملی را در آبان‌ماه آغاز خواهیم کرد، اما برای آغاز تمرینات باید شرایط مساعد باشد. با شرایط فعلی بیماری کرونا، نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را اعلام کنیم و باید ببینیم اوضاع به چه شکلی خواهد شد.

وی افزود: پیش از شیوع موج جدید ویروس کرونا،کمیته ملی المپیک پیگیر بود اردوهای تیم‌های ملی کاراته را در یکی از جزیره‌های کیش یا قشم برگزار کنیم. در حال حاضر شرایط مساعد نیست، اما به محض بهتر شدن شرایط تمرینات را آغاز خواهیم کرد. ورزشکاران طبق برنامه‌های کادرفنی و در سالن‌های اختصاصی تمرینات خود را انجام می‌دهند تا با بهتر شدن شرایط در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با تاکید بر حفظ سلامتی ورزشکاران عنوان کرد: اولویت ما حفظ سلامت بچه‌ها است و این مهم در دستور کار فدراسیون کاراته قرار دارد. با توجه به اینکه فدراسیون جهانی کاراته تقویم مسابقاتی خود را از فروردین ماه سال آینده اعلام کرده، هنوز زمان داریم و مشکلی وجود ندارد. اگر شیوع بیماری کرونا با این شدت ادامه داشته باشد، قطعاً فدراسیون جهانی نیز تقویم خود را تغییر خواهد داد.

امینی در خصوص احتمال تعویق اردوهای تیم ملی کاراته گفت: با شرایط فعلی احتمال تعویق زمان آغاز اردوها در آبان ماه وجود دارد، اما با بهتر شدن شرایط به دنبال برگزاری اردوها در جزیره کیش یا قشم هستیم و اولویت ما کیش است. برای برگزاری تمرینات مشکلی بابت بودجه نداریم و کمیته ملی المپیک نیز کمک خواهد کرد.

وی در خصوص تاکید رئیس فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات رده‌های سنی پایه با وجود افزایشنرخ ارز گفت: در صورت برگزاری مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا در اسفندماه در کویت، قطعاً در این مسابقات حضور خواهیم داشت و توجه‌ای به افزایش نرخ ارز نخواهیم داشت.

مدیرفنی تیم‌های کاراته بانوان در خصوص وضعیت کادرفنی تیم‌های پایه تصریح کرد: رایزنی‌ و صحبت‌هایی در این خصوص انجام شده و در صورتی که با همه سرمربیان و مربیان به توافق نهایی برسیم آنها را اعلام خواهیم کرد.

امینی در خصوص تقویت کادرفنی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: در این خصوص نیز صحبت کردیم و قطعا به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان نیز نفراتی اضافه خواهند شد تا شاهد تقویت کادرفنی باشیم.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا