سرمربی تیم کاراته شهرداری سمنان: نایب رئیس سازمان لیگ کاراته جواب انتقادات را در رسانه شخصی اش می‌دهد

جلیل پور گفت: نایب رئیس سازمان لیگ کاراته به جای پاسخگویی شفاف، جواب انتقادات را در رسانه شخصی خود می‌دهد.

به گزارش کاراته نیوز راضیه جلیل پور مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان و تیم شهرداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتقادات به رتبه بندی تیم‌ها در سوپر لیگ بانوان کاراته اظهار کرد: از فدراسیون کاراته بابت قبول انتقادات تشکر می کنم. پیگیری‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شد، اما در مورد انتقاد من، چرا نایب رئیس سازمان لیگ بانوان، جوابیه را در کانال شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرده است؟ مگر فدراسیون و سازمان لیگ کاراته کانال رسمی ندارد تا او از آن طریق جواب قانع کننده‌ای به من بدهد؟

  • نایب رئیس سازمان لیگ کاراته به آیین نامه اشراف کامل ندارد

سرمربی تیم شهرداری سمنان در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم نایب رئیس سازمان لیگ بانوان به آیین نامه فدراسیون اشراف کامل ندارد، چون امتیازات حذفی را تنها برای رتبه بندی تیم‌ها در لیگ برتر بانوان مدنظر قرار داده است و چنین قانونی در بند‌های آیین نامه وجود ندارد. من باید بدانم که دقیقا به چه چیزی استناد کرده است. نایب رئیس سازمان لیگ کاراته پاسخگوی ما نیست و تنها در کانال شخصی اش که رسمیت ندارد، جوابگوی ما است که کار حرفه‌ای نیست. البته جوابی هم که داده در آیین نامه وجود خارجی ندارد.

  • سازمان لیگ بند مورد نظرش را به من نشان بدهد

مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان در ادامه این بحث اظهار کرد: طبق آیین نامه از نظر او امتیازات مقدماتی حذف می‌شود و امتیازات مرحله حذفی یا نیمه نهایی در نظر گرفته می‌شود. از او تقاضا دارم این بند را در آیین نامه سال ۹۸ به من نشان دهد. احساس می‌کنم بندی که از آن در سازمان لیگ به آن استناد می‌شود با واقعیت مغایرت دارد و نباید در این زمینه اطلاعات غلط به تیم‌ها داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا