سرمربی تیم کاراته آوای رزم: شخصا با برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته موافق بودم

صافی سرمربی تیم کاراته آوای رزم درباره تمایل شخصی از برگزاری مسابقات سوپر لیگ توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش کاراته نیوز مجید صافی سرمربی تیم کاراته آوای رزم در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, در مورد اعلام قهرمان مسابقات سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: شخصا با برگزاری مسابقات بیشتر موافق بودم، چون تیم ما بعد از حضور موفق ۷ ساله در سوپر لیگ، قصد داشت این موضوع را با شیرینی قهرمانی همراه کند و حتی تیم را برای این هدف تقویت کردیم و از بازیکنانی مانند مهدی خدابخشی، میلاد افشار، علی مسکینی، علی رحیمی و سینا مرادی استفاده کردیم که سابقه حضور در تیم ملی دارند.

  • به دلیل حفظ سلامتی بازیکنان از موضع خود کوتاه آمدیم

او افزود: هدف اصلی ما حضور در فینال بود و حتی به شکست دانشگاه آزاد هم می‌اندیشیدیم. ما در کاتا کمی ضعف داشتیم، اما در کومیته واقعا امید زیادی به برد داشتیم، اما کرونا باعث شد تا سازمان لیگ حین جلسه وبینار به تعطیلی مسابقات فکر کند. شخصا دوست داشتیم مسابقه بدهیم، اما به دلیل سلامتی ورزشکاران از موضع خود کوتاه آمدیم.

  • شرایط تیم ما برای از سر گیری مسابقات ایده آل بود

صافی در ادامه بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور سرمربیان تیم‌ها برگزار شد، بیشتر تیم‌ها پذیرفتند تا مسابقه‌ای برگزار نشود، چون در صورت از سرگیری رقابت ها، باید مدت زمان طولانی را منتظر می‌ماندیم، چرا که کاراته رشته پر برخوردی است. بچه‌های ما همگی تشنه مسابقه هستند و قصد داشتند مسیر قهرمانی را ادامه دهند. در ۳ وزن کومیته بازیکنان ما رتبه اول و دوم را تصاحب کرده اند و شرایط خوبی داشتند. در نهایت هم بر اساس سابقه بازیکنان و تعداد ملی پوش‌ها و عنوان‌هایی که تیم‌ها به دست آورده بودند موجب شد تا رتبه بندی با اعلام قهرمان در سوپر لیگ انجام شود.

  • آوای رزم زنگ تفریح هیچ تیمی نبود

سرمربی آوای رزم درباره شرایط تیمش اظهار کرد: حمیدرضا فرهادی مربی قهرمان پروری است که کنار من و روی نتایج تیم به ما کمک زیادی کرد. قصد داریم شاکله تیم را حفظ کنیم تا با قدرت بیشتری در ادامه به مسابقه بپردازیم. حالا هم تمرینات انفرادی بازیکنانم را دنبال می‌کنم و سعی کردیم آمادگی تیم را حفظ کنیم. تیم ما یک‌دست است بازیکنان باتجربه و مطرح زیادی در تیم ما بودند. آوای رزم همواره نشان داده در بازیکن سازی و ملی پوش پروری خبره است. نتایج تیم ما در مسابقات واقعا خیره کننده بود و به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم‌ها نبودیم. تیم ما هر چند که به صورت خصوصی اداره می‌شود و هزینه‌ها بالا است، اما آن را همین‌گونه حفظ می کنیم.

  • تنها تیمی در سوپر لیگ بودیم که بازیکنان ناشنوا داشت

صافی گفت: از فدراسیون کاراته تشکر می‌کنم چرا که تنها فدراسیونی در کل جهان است که همچین لیگی را با چنین ثباتی برگزار می‌کند. در این سال‌ها تنها تیمی بودیم که از ملی پوشان ناشنوا استفاده کردیم و حتی ۲ نفر از بازیکنان تیم ملی کره جنوبی هم برای آوای رزم بازی کرده اند. از پایدار در سازمان لیگ کاراته و همچنین از کادر فنی تیمم از جمله حمیدرضا فرهادی و سید حسن علوی تشکر می‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا