موضع آرتانا: جدول نیم فصل ملاک سکوهای سوپرلیگ کاراته قرار گیرد

مینا افسانه سرمربی تیم کاراته آرتانا تاکید کرد اگر قرار باشد سوپرلیگ کاراته ادامه پیدا نکند جدول نیم فصل سوپرلیگ باید ملاک تعیین عناوین باشد زیرا تیم‌ها در نیم فصل در وضعیت مشابهی قرار داشته‌اند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از درنا (پایگاه خبری ورزش زنان ایران)؛ تکلیف سوپرلیگ کاراته زنان هنوز مشخص نیست اما قهرمانی دانشگاه آزاد و نایب قهرمانی شهرداری سمنان تحت هر شرایطی قطعی است با این حال جدال برای سومی، نقطه چالش سه جانبه سازمان لیگ کاراته، باشگاه پیام ارتباطات و باشگاه آرتانا است.

سوپر لیگ کاراته ۱۱ هفته از جمع ۱۴ هفته خود را پشت سر گذاشته است و شیوع کرونا سبب شده این مسابقات از بهمن ۹۸ نیمه تمام رها شود. سازمان لیگ کاراته اکنون در حال بررسی گزینه پایان دادن به لیگ بدون برگزاری مسابقات ۳ هفته پایانی است.

پیام با ۲۱ امتیاز و هم امتیاز با آرتانا و با تفاضل بهتر تیم سوم جدول است اما موضوع این است که اگر مسابقات ۳ هفته پایانی برگزار شود بازی‌های آرتانا آسان‌تر است و احتمالاً این تیم بار دیگر سکوی سوم را از پیام پس می‌گیرد.

فخری موچانی سرمربی پیام ارتباطات در گفتگو با درنا (پایگاه خبری ورزش زنان ایران) عنوان کرد که باید آخرین جدول لیگ ملاک اعلام سکوهای نهایی قرار گیرد. او تلویحاً به این موضوع اشاره کرده که پیام باید سوم شود و نه چهارم.

از سوی دیگر مینا افسانه سرمربی تیم آرتانا به این موضوع واکنش نشان داده است. افسانه در گفتگو با درنا اظهار کرد: پیام رفت و برگشت به تیم ما باخته است و اگر ۳ بازی باقی برگزار شود به طور یقین امتیاز از دست می دهد و به رده چهارم می رود. در این شرایط، لحاظ کردن جدول اخیر و تا پایان هفته یازدهم برای تعیین سکو، غیر مسئولانه و ناعادلانه است.

افسانه عنوان کرد: عادلانه ترین تصمیم، در نظر گرفتن جدول نیم فصل برای تعیین سکو است زیرا تیم ها در نیم فصل و هفته هفتم، در شرایط مساوی قرار داشته اند و بازی های خود را برابر یکدیگر به طور همسان برگزار کرده اند و اگر قرار باشد ۳ هفته پایانی برگزار نشود، جدول نیم فصل باید تعیین کننده باشد. در نیم فصل آرتانا تیم سوم جدول بود و بازی روددرو را نیز از پیام برده بود.

سرمربی آرتانا درباره ادعای پیام گفت: بازی های ما برابر ۲ تیم صدرنشین انجام شده و آن ها باید بازی های خود را با دانشگاه آزاد و شهرداری سمنان برگزار کنند. واضح است که ما از شرایط برابر برای همه تیم ها حرف می زنیم. حتی اگر قرار باشد بازی رودررو هم ملاک باشد رفت و برگشت آن ها را شکست داده ایم. همه چیز در این باره روشن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا