کاراته خوزستان ظرفیت بالایی دارد/مهمترین هدف ما ایجاد حس همدلی و وفاق است

رییس هیات کاراته خوزستان گفت: مهمترین و اصلی ترین هدف ما ایجاد حس همدلی و وفاق در کاراته استان است.

به گزارش کاراته نیوز فرهاد میناپور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: همانطور که قبلا و در جمع اعضای مجمع عرض کردم ، مهمترین و در واقع اصلی ترین هدف بنده ایجاد حس همدلی و وفاق در کاراته استان خوزستان است زیرا اعتقاد دارم برای موفقیت باید همه دست به دست هم دهیم.

وی افزود: استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان که سرمایه های واقعی ورزش هستند از دیگر برنامه های ما در هیات کاراته خوزستان است. قطعا نظرات و راهنمایی های این عزیزان نقش پررنگی در تصمیمات ما خواهد داشت.

رییس هیات کاراته خوزستان ادامه داد: خوزستان ظرفیت بالایی در کاراته دارد. امیدوارم هیات بتواند شرایطی را فراهم اورد که در مسابقات استانی در تمام رده های سنی برگزار شود. همچنین با مساعد بودن شرایط حتما تیم یا تیم هایی از خوزستان در لیگ برتر حضور داشته باشند.

میناپور در پایان خاطرنشان کرد: از اعضای مجمع به واسطه اعتمادشان به بنده و از فدراسیون به دلیل برگزاری مناسب انتخابات هیات کاراته خوزستان تشکر می کنم. تمام تلاش بنده و همکارانم ان است که در راستای اهداف و سیاستهای تعیین شده از سوی فدراسیون کاراته حرکت کنیم تا ان شاالله سرمنشا خدمات در کاراته خوزستان باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا