پاشایی: بسته های آموزشی را در ۸ قسمت در اختیار جامعه کاراته قرار میدهیم

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته گفت:بسته آموزشی این کمیته در هشت قسمت توسط مدرسین خبره و با هدف استعدادیابی و توسعه قابلیت های کاراته تهیه شده و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

به گزارش کاراته نیوز, مصطفی پاشایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت؛ استعدادیابی به معنی پیش بینی اجرا از طریق سنجش ویژگیهای جسمانی، روانی، اجتماعی و همچنین توانایی های تکنیکی می باشد. از نظر “تئودور بومپا” استعدادیابی در ورزش یعنی کشف و بالفعل نمودن تواناییهای بالقوه مخصوص ورزشکار و هدایت آنها درمسیر صحیح.

وی افزود: از آنجایی که برخی از عوامل آمادگی جسمانی، نقش عمده ای در ارتقای عملکرد ورزشکاران جوان و مستعد در رشته کاراته دارند، کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته قصد دارد بسته آموزشی خود را که در هشت قسمت توسط مدرسین خبره این رشته و با هدف استعدادیابی و توسعه قابلیت های کاراته کاها در سنین پایه تهیه شده، در اختیار عموم مربیان کاراته در سراسر کشور قرار دهد.

رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد :امیدواریم مربیان فهیم کاراته با استفاده بهینه از این بسته آموزشی گام موثری در شناخت و نگهداشت استعدادهای برتر کاراته کشور بردارند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا