توهین مربی تیم ملی به ریاست فدراسیون کاراته و فدراسیون نشینان!؟

این پایگاه خبری چند روز پیش خبری با محوریت اعزام های بدون مجوز نوشت که طی آن اعلام شد یکی از مربیان تیم ملی به همراه چند داور ملی اقدام به حضور در مسابقات سطح پایینی در یکی از کشورهای اطراف کردند که این سفر بدون مجوز شورای برون مرزی و تحت سفر توریستی انجام شد.

به گزارش کاراته نیوز، این موضوع از آنجا جالب می شود که بر طبق اخبار موثق، مربی خاطی این اعزام را یک سفر توریستی اعلام کرده است و در تلاش است با یک توهین آشکار به شعور فدراسیون نشینان به سادگی از این مسئله بگذرد تا موضوع در مراجع بالاتر پیگیری نشود.

حال ما برای روشن شدن موضوع، این سفر توریستی! را از جوانب دیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد. اینکه چگونه چند بازیکن ملی پوش با همراهی یک مربی ملی و چند داور شناخته شده کشورمان تحت عنوان سفر توریستی بدون اخذ مجوزهای لازم از کشور خارج می شوند و فدراسیون کاراته هیچگونه اطلاعی از این موضوع ندارد، سوالی است که امیدواریم مسئولین فدراسیون کاراته بخصوص شورای برون مرزی فدراسیون به آن پاسخ دهند.

جالب اینجاست مربی خاطی طی اعلامی که به فدراسیون کاراته داشته است تیم فوق را تحت عنوان سفر توریستی از کشور خارج کرده است. اما آیا یک فرد مسئول در این فدراسیون نیست که بپرسد چرا بیش از بیست کاراته‌کا اعم از مربی، داور و ورزشکار تحت عنوان توریست از کشور خارج می شوند و به صورت کاملا اتفاقی در یک مسابقه شرکت میکنند؟

دو نکته مهم؛ اول اینکه برای حضور در یک مسابقات بین المللی حتی در سطح پایین نیز شرکت کنندگان، مربیان و داوران باید از پیش ثبت نام شده باشند پس چطور این سفر توریستی اعلام شد ؟ دوم اینکه اگر بر فرض محال این سفر تفریحی و توریستی بود چگونه مربیان، داوران و ورزشکاران لباس کاراته خود را به همراه داشتند جز اینکه به قصد حضور در این مسابقات رهسپار کشور میزبان شدند؟

آیا اعلام یک سفر توریستی برای چنین مسابقه ای از سوی مربی خاطی که سابقه ملی دارد توهین به شعور رییس فدراسیون کاراته و سایر مسئولان این کشور نیست؟

چرا باید چنین تخلف آشکاری توسط کمیته انضباطی فدراسیون کاراته نادیده گرفته شود  بهتر است آقای رییس شخصا با ورود به این موضوع و بررسی جوانب امر سخت ترین برخورد و جریمه را نسبت به عاملین این اعزام انجام دهد تا دیگر شاهد چنین اعزام های مشابه در این رشته نباشیم

آیا یک مربی به واسطه حضور در تیم ملی می تواند بیش از بیست کاراته کا نوجوان و جوان را با دریافت هزینه های گزاف بدون مجوزهای لازم به خارج از کشور ببرد؟ آیا خون این نفرات که نزدیک به هیات ها و فدراسیون هستند رنگین تر از سایر کاراته کاهای کشور می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا