احمد صافی: عملکرد کاراته‌کاهای ایران تحسین‌برانگیز است/ می‌توان به درخشش کاراته در المپیک امیدوار بود/ اردوی مشترک با فرانسه برای ملی‌پوشان مفید است

کارشناس کاراته گفت: ما در چند رنک بازیکن‌های بسیار خوبی داریم به ویژه در بخش آقایان که از همین الان می‌توان روی دو سهمیه حساب باز کرد در بخش بانوان هم امیدوارم کم کم سهمیه دوم مان را هم قطعی کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد صافی، کارشناس کاراته درباره عمکلرد تیم‌ملی ایران در رقابت‌های کاراته وان شیلی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: کاراته ایران واقعا تحسین برانگیز است و فکر می‌کنم تنها رشته‌ای باشد که از الان می‌توان روی مدال طلای آن در المپیک مطمئن باشیم. کاراته ایران تاریخچه بسیار قوی و درخشانی دارد و امیدوارم در اولین حضور در المپیک ۲۰۲۰ هم به همین روال بدرخشد.

او اضافه کرد: در کنار همه این موارد امیدوارم این رشته همواره در المپیک باشد و مسئولان ما هم تلاش کنند تعداد سهمیه ایران را با توجه به پتانسیل بالایی که داریم با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهند افزایش دهند. ما در چند رنک بازیکن‌های بسیار خوبی داریم به ویژه در بخش آقایان که از همین الان می‌توان روی دو سهمیه حساب باز کرد در بخش بانوان هم امیدوارم کم کم سهمیه دوم مان را هم قطعی کنیم.

صافی در پایان در مورد حضور تیم‌ملی در اردوی مشترک با فرانسه نیز گفت: در این اردوها خیلی از کشورها شرکت می‌کنند که قطعا مثمر ثمر است. علاوه بر کسب آمادگی بیشتر و شناخت رقبا دیگر نیازی نیست تیم با توجه به سفرهای متعددی که دارد مجددا به ایران بازگردد. قطعا این اردو از خستگی تیم می‌کاهد امیدوارم بازیکن‌ها هم به بهترین شکل از این فرصت‌های تمرینی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:
ملی‌پوشان از تغییر کادر فنی رضایت دارند/ برای پشتوانه‌سازی تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار می‌شود/ اردوی مشترک در فرانسه به کمک ملی‌پوشان می‌آید
وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از کاراته دارند/ مسابقات جهانی اسپانیا برای ما مهم است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا