عموزاده: ورزش قم نیازمند نگاه علمی و کارشناسانه است

سرگروه سابق تیم ملی کاراته تغییرات در راس اداره کل ورزش استان قم را مثبت ارزیابی و تاکید کرد که با نگاه علمی و کارشناسانه می توان روحی تازه در ورزش استان دمید.

به گزارش کاراته نیوز مهدی عموزاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: در سال های اخیر سوء مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان و برخی هیئت های ورزشی، آسیب های جبران ناپذیری به ورزش قم وارد نموده که امیدواریم باحضور رسول منعم به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان که فردی ورزشی، دارای تحصیلات عالی ورزش، باتجربه و دارای انگیزه کافی می باشد، گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات و اجرای برنامه های زیربنایی در ورزش قم بردارد.

سرگروه سابق تیم ملی کاراته با اشاره به اظهارات اخیر استاندار قم مبنی بر فکر بلند منعم برای ورزش قم و تاملی که در انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان قم داشته اظهار داشت: استاندار معتقد بودند که برخی فعالیت هایی صورت گرفته مثبت بود و از مدیرکل جدید خواست که در مسیر بهبود وضعیت ورزش قم و توزیع عادلانه فرصت های مادی و معنوی و کوتاه کردن دست برخی فرصت طلبان، همواره گام های استواری بردارد که در این میان بهره مندی از ظرفیت کارشناسان خبره و دلسوزان ورزشی کمک شایانی در رسیدن به این هدف والا خواهد کرد.

دارنده چهار مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان ادامه داد: باید از پتانسیل و ظرفیت های بالقوه و ویژه در کاراته استان قم به بهترین شکل بهره برد. کاراته قم افتخارات ارزشمندی در حوزه های قهرمانی، مربیگری و داوری بین المللی در تاریخ کاراته ایران ثبت کرده که با سپردن سکان هیئت کاراته استان قم به فردی لایق و کاربلد شاهد ارتقای و بلوغ چشمگیرتر این رشته خواهیم بود.

عموزاده در پایان گفت: کاراته با جمعیتی چند هزار نفری از رشته های موفق استان قم می باشد که افتخارات بی شماری برای ورزش قم به ارمغان آورده، اما وجود برخی مشکلات، این رشته را از حضور مدیران توانمندی که در متن این رشته وجود دارند، محروم نموده است. انتظار می رود با تدبیری که متولیان ورزش قم به خرج می دهند، شکوفایی و تعالی هرچه بیشتر این رشته را شاهد باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا