امینی، در فدراسیون کاراته دو پسته می شود!؟

چندی پیش با دستور ریاست فدراسیون کاراته، اشرف امینی برای تقویت تیم ملی کاراته بانوان به عنوان مدیر فنی تیم ملی وارد کادر مدیریتی بانوان شد و در پی آن افسانه باقری نائب رییس وقت فدراسیون کاراته بدلیل عدم شرح وظایف مدیر فنی و نائب رییسی فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا داد.

به گزارش کاراته نیوز همانطور که جامعه کاراته باور داشتند، حضور امینی در مدیریت فنی تیم ملی موقتی و هدف وی نشستن بر کرسی نائب رییسی بود و حالا شنیده ها حاکی از آن است که امینی پس از رفت و آمدهای متداول به وزارت ورزش و ارگان های مربوطه سرانجام مشکل صدور حکم نائب رییسی خود را رفع کرده است و به صورت همزمان در پست نائب رییسی فدراسیون و مدیریت فنی تیم ملی بانوان فعالیت خواهد کرد

اینکه تفاوت شرایط فعلی امینی ( مدیریت دو پست نائب رییسی بانوان و مدیر فنی بانوان) با زمانی که افسانه باقری همین شرایط را تجربه می کرد چه بود، سوالی است که سید حسن طباطبایی و مشاورانش باید پاسخگوی آن باشند.

از نظر کارشناسان حقیقی کاراته انتخاب امینی در پست مدیر فنی و سپس نائب رییسی فدراسیون یک حرکت سیاست گونه فدراسیون برای حذف مهره های سابق و چینش مهره های منتسب به برخی افراد خاص می باشد. همانطور که فدراسیون جدیدا همین روش را در بخش آقایان برای تغییر در تیم آقایان شروع کرده است.

البته طبق شنیده ها پیش از امینی، قصد جابه جایی وحید مومنی با همین روش مطرح بود که با هوشیاری برخی از پیشکسوتان، صاحب نظران و کارشناسان کاراته به موقع جلوی این اتفاق گرفته شد.

 امیدواریم آقای طباطبایی و مشاورانش جامعه کاراته را ساده اندیش فرض نکنند، چرا که همواره چشمان بیدار این جامعه جلوی شیطنت های برخی افراد خاص ایستاده اند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. چون باقری نه قدرت عمل داشت و نه قدرت تصمیم گیری و معمولا فرامین رو انجام میداد البته امینی هم در گذشته نشون داده که بسیار خود رای هست و خیلی هم از مهره های مورد پسند خودش حتی بدون داشتن صلاحیت استفاده میکنه .در واقع ادم تعجب میکنه که واقعا گزینه ی مناسبی وجود نداره در کاراته بجز شاه محمدی ،امینی و باقری برای رهبری بانوان؟؟؟؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا