نشست هم اندیشی سبکهای کاراته برگزار شد

نشست هم اندیشی سبکهای کاراته امروز(دوشنبه ۳ تیرماه) با حضور مسئولین فدراسیون و روسای سبکها در باشگاه پیام تهران برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته در ابتدای این نشست سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته گفت: همه ما دست به دست هم بدهیم تا به لحاظ کمی و کیفی ظرفیت های فراوان کاراته کشور را به فعل تبدیل کنیم.

وی افزد: پیشکسوتان ریشه های درخت تناور کاراته هستند و همه مدال آوران و قهرمانان ضمن حفط حرمت آنها اخلاق را در کاراته نباید فراموش نکنند.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به تشکیل کمیته سبکها گفت: هدف ما از تشکیل این کمیته پیگیری امور و برطرف شدن مشکلات سبکها بوده تا از این طریق سبکها بتوانند موضوعات، مشکلات و معضلات خود را به این کمیته اعلام کنند.

طباطبایی به سامانه الکترونیکی فدراسیون اشاره کرد و گفت: سعی شده فضایی روشن و دقیق برای خانواده کاراته ایجاد کنیم تا از این طریق رقابت خوبی ایجاد شده و امور سبکها بهتر انجام شود.

در ادامه اساتید آرین خو، شیرزاد، معصومی، دکتر خدابخش، احمدپناهی، محمدی، احسانی، متقیان نژاد، وحیدی، مردانی، شقاقی، دهقان، دباغیان، دکتر سعیدی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ضمناً در این جلسه دکتر کیکاوس سعیدی، سرپرست دبیر کلی و خزانه دار کمیته ملی المپیک به المپیکی شدن این رشته اشاره کرد و گفت: باید این فرصت را مغتنم بدانیم تا جایگاه و نتیجه مطلوب را بدست آوریم. با شرکت در لیگ های جهانی و کسب ۸ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ می توانیم جایگاه کاراته را ارتقا دهیم.

وی افزود: با توجه به شرایط جنگی اقتصادی با حفظ انسجام، وفاق، همدلی و تعامل و نیز استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های ملی در کاراته می توانیم به موفقیت این رشته کمک کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا