نماینده میزبان مقابل الهامی شکست خورد

نماینده MMA کشورمان در چارچوب سازمان WJF موفق شد نماینده آذربایجان را شکست بدهد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار الهامی نماینده کشورمان، در چارچوب مسابقات MMA که به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود، امروز در آذربایجان و در باکو به مصاف نماینده میزبان رفت و موفق شد با تکیه بر فن جوجیتسو حریف خود را مغلوب کند.

الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته که در MMA فعالیت می‌کند، سال‌ها با لباس کاراته مدال‌های زیادی را کسب کرده و در مسابقات جهانی و آسیایی عناوین زیادی را به ارمغان آورده است. الهامی طی دو سال اخیر با حضور در رقابت‌های MMA موفق شده مبارزات خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

او فروردین سال جاری در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO به رقابت‌ پرداخت و در رقابت با حریف تایلندی موفق شد فایتر کشور میزبان را در بانکوک شکست دهد. الهامی پیش از این نیز در ترکیه حریف خود را برده بود. او با حمایت مالی از سوی شرکت آدا چوب ایده آل قرار است در چهارچوب سازمان WJF به رقابت بپردازد.

مازیار الهامی در پایان این دیدار اظهار داشت: خوشحالم که در شهر باکو موفق شدم نماینده کشور میزبان را شکست دهم و این موفقیت خوبی برای من بود. جا دارد از رامین جهاندار داور بین المللی MMA برای فراهم کردن فضای حضورم در این رقابت‌ها تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا