عیادت مسئولان فدراسیون کاراته از چالاکی

مسئولان فدراسیون کاراته با حضور در بیمارستان فارابی از فاطمه چالاکی عیادت کردند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، به دنبال سانحه تصادف برای فاطمه چالاکی عضو تیم ملی کاراته و از قهرمانان شایسته کشورمان، سیدحسن طباطبایی، رئیس، وحید مومنی، سرپرست دبیری و افسانه باقری، نایب رئیس بانوان طی دیروز و امروز در بیمارستان فارابی حاضر و از نزدیک جویای احوال وی شده و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبود سریعتر کردند.

همچنین سیده ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی بانوان، جمعی از مسئولان و کاراته کاها نیز برای عیادت از وی در بیمارستان حضور یافتند.

 

فاطمه چالاکی، عصر روز جمعه در سانحه تصادف در مازندران از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی شد و روز گذشته تحت اولین عمل جراحی قرار گرفت.

در این شبهای لیالی قدر برای سلامتی و بهبود این ملی پوش کشورمان دعا کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا