تلاش فدراسیون کاراته برای جذب حامیان مالی

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، گفت: در تلاش برای همکاری و جذب حامیان مالی هستیم تا مقدمات اعزام کاراته کاهای ایران به مسابقات باقی مانده سال ۲۰۱۹ میلادی را فراهم کنیم.

به گزارش کاراته نیوز«وحید مومنی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: لیگ جهانی ترکیه از ۲۷ خرداد ماه آغاز می شود که تیم کشورمان با قدرت در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی افزود: بزودی نشستی با سرمربیان تیم های ملی خواهیم داشت تا نفرات اعزامی به این رویداد مشخص شوند.

مومنی در خصوص سایر مسابقات سال ۲۰۱۹ که همگی دارای امتیاز فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک هستند، توضیح داد: در خرداد ماه مسابقات چین و کانادا، در تیر ماه رقابت های آسیایی بزرگسالان در ازبکستان، در شهریور ماه پیکارهای ژاپن و شیلی، در مهر ماه مسابقه در روسیه و در آذر ماه نیز پیکارهای اسپانیا را پیش رو داریم.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، گفت: با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و با جذب حامیان مالی تلاش داریم تا مقدمات حضور کاراته کاهای کشورمان را تا حد امکان در رویدادهای سال ۲۰۱۹ میلادی فراهم کنیم تا بتوانیم سهمیه لازم را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کنیم.

وی همچنین در مورد برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ زنان و مردان در یک سالن، گفت: تعداد مسابقات اندک بود و فاصله زمانی مناسبی برای برگزاری هر ۲ لیگ داشتیم.

مومنی ادامه داد: تاکنون اختتامیه مناسبی در شان بانوان کاراته ایران برگزار نشده بود و گمان می برم که امسال به خوبی مراسم اختتامیه انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا