انتخابات هیات کاراته یک استان و دست های پشت پرده

پس از استعفا علی سلطانی رییس سابق هیات کاراته استان مازندران، کسری منوچهری، معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شد تا هر چه زودتر انتخابات کاراته را در این استان برگزار نماید.

به گزارش کاراته نیوز، طبق اخباری که از سوی کانال هیات کاراته استان مازندران اعلام شد، مجمع انتخاباتی این استان در تاریخ ۱۳ دی ماه برگزار خواهد شد و کاراته مازندران رییس جدید خود را خواهد شناخت.

در این بین گروه کوچکی از اعضای کاراته مازندران در پی نرسیدن به اهداف خود در یک محفل خصوصی دست به جمع کردن امضا از برخی اساتید کاراته مازندران کردند تا در روند برگزاری انتخابات اخلال ایجاد نمایند در حالی که از صبح امروز اسناد و مدارکی از امضا کنندگان آن تومار به دست ما رسیده که طی آن تومار ابتدایی را باطل دانستند و در پاره ای از اسناد امضا در نامه فوق را جعلی می دانند.

امیدواریم مسئولین فدراسیون کاراته و اداره ورزش و جوانان استان مازندران، با پیگیری این موضوع و با روشن کردن ابعاد مختلف ماجرا، انتخابات این استان را برگزار نماید و با افراد خاطی در این ماجرا برخورد قانونی صورت گیرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا