تیم کاراته بانوان گیلان در سوپرلیگ کشور در رتبه دوم قرارگرفت

تیم کاراته بانوان گیلان در پایان هفته دوم سوپر لیگ کشور در رتبه دوم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.

به گزارش کاراته نیوز دبیر هیات کارته استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات در سالن شهید کبکانیان تهران ، تیم کاراته بانوان هیات گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست در مکان دوم گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم کاراته بانوان هیات گیلان در هفته سوم سوپر لیگ کشور برابر تیم آوای رزم با نتیجه ۲۴ بر چهار به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: همچنین تیم کاراته بانوان هیات گیلان در دومین و آخرین دیدار خود در هفته دوم سوپر لیگ کشور، رو در روی تیم قدرتمند مرداس قم قرار گرفت که در نهایت در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ مغلوب حریفش شد.
وی بیان کرد: با توجه به نتایج کسب شده توسط تیم کاراته بانوان هیات گیلان و سایر تیم ها ، تا پایان هفته دوم رقابت های سوپر لیگ بانوان کشور، تیم بانوان هیات گیلان با کسب شش امتیاز پس از تیم مرداس قم ۱۲ امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.
رقابت های سوپرلیگ کاراته بانوان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه به صورت دوره ای و متمرکز در تهران برگزار می شود که تیم هیات کاراته گیلان با تیم های مرداس قم ، آوای رزم و باشگاه پیام در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا