پیشتازی کاراته کاهای تهرانی در قهرمانی مسابقات کاراته بانوان کشور

پرونده دوازدهمین دوره مسابقات کاراته سبک ” شوتوکان” بانوان کشور درحالی عصرجمعه در شهرستان آمل بسته شد که کاراته کاهای تهرانی در دو رده سنی قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ، درپایان این مسابقات که با رقابت بیش از ۶۰۰ کاراته کا از ۱۹ استان کشور به میزبانی مازندران ۲ روز در مجموعه ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار شد، در رده سنی نونهالان مازندران میزبان مسابقات با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های تهران و فارس دوم و سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان این مسابقات، تیم تهران قهرمان شد و تیم های فارس ومازندران در رده های بعدی قرار گرفتند.
در رده سنی جوانان، مقام قهرمانی به تیم فارس رسید و تیم های تهران وخوزستان مقام های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات، تیم تهران برسکوی قهرمانی تکیه زد و تیم های فارس وآذربایجان شرقی دوم وسوم شدند.
این مسابقات در دو بخش کاتا وکومیته انفرادی وتیمی در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و امید و بزرگسالان برگزار شد.
نائب رییس سبک شوتوکان کاراته بانوان کشور با بیان اینکه، تعداد شرکت کننده های این دوره درمقایسه با دوره های قبلی بیشتر بوده است، گفت: مازندران دراین دوره توانسته رکورد قابل توجهی از تعداد شرکت کننده ها را از سراسر کشور بزند.
زیبا سلیمانی افزود: خوشبختانه سطح کمی وکیفی این دوره از مسابقات بسیار عالی وقابل قبول بوده است و این مهم نشان دهنده تلاش هیات های شهرستانها واستانها دراین رابطه دارد.
وی گفت :‌ این مسابقات، علاوه بر ارزیابی از عملکرد هیات های استانها، باعث شد تا استعدادهای جدید این رشته ورزشی نیز شناسایی وبتوان پشتوانه سازی خوبی برای تیم های ملی بانوان در رده های سنی مختلف داشت.
نائب رییس سبک شوتوکان کاراته بانوان کشور با بیان اینکه از سوی انجمن کشوری این سبک ۱۰ نفر در رشته کاتا و۱۰ نفر نیز در رشته کومیته انتخاب خواهند شد، گفت، برترین ها برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه که از ۹ مهرماه در مسکو برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا