فرجی: مسابقات آسیایی ژاپن سرآغاز موفقیت در المپیک ۲۰۱۸ است

محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته در بازدید از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته ابراز امیدواری کرد در آوردگاه آسیایی ژاپن نمایندگان کاراته ایران بدرخشند و صاحب مدالهای رنگارنگی شوند.

 

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین روز از پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته در حالی در سالن شهید کبگانیان تهران آغاز شد که پیش از تمرینات، محمدصادق فرجی در سخنانی با تمجید از تلاش و کوشش این ملی پوشان برای رسیدن به آمادگی مطلوب تقدیر کرد.

رییس فدراسیون کاراته گفت: مطمئناً در مسابقات قهرمانی آسیا باتوجه به اینکه حکم انتخابی المپیک را دارد همه کشورها با تمام توانشان حضور می یابند البته من به دو دلیل می گویم در آسیایی ژاپن می توان انتظار داشت به نتایج خوبی برسیم. دلیل اول توانایی فنی، انگیزه و میل به پیروزی است در تک تک شما وجود دارد. دلیل دوم حضور مربیانی است که هم خود روزی قهرمان بودند و مسابقه دادن در شرایط سخت تجربه کرده اند و امروز در امر استعدادیابی و استعدادسازی تجربه و تبحر خوبی دارند.

فرجی افزود: میدان ژاپن در واقع سرآغاز حرکت شما برای کسب موفقیت در میدان بزرگتری به نام المپیک ۲۰۱۸ است. دوهفته پس از رقابتهای آسیایی، لیگ جهانی جوانان را پیش رو داریم که حکم انتخابی المپیک بوینس آیرس را دارد و پس از آن مرحله آخر گزینشی است که تیر ماه در کرواسی برگزار می شود.

رییس فدراسیون کاراته ابراز امیدواری کرد با توجه به ‌ظرفیت های فنی بالای کاراته ایران، جوانان کاراته هم در بخش پسران و هم در بخش دختران با کسب حداکثر سهمیه راهی المپیک ۲۰۱۸ می شوند و در اولین حضور المپیکی هم با مدال آوری خود، نام کاراته را در کتاب افتخارات ورزش ایران ثبت می کنند.

در ادامه، سمانه خوش قدم، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته با ارائه گزارشی روند آماده سازی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قاره ای را تشریح کرد.

جواد سلیمی، رییس کمیته داوران فدراسیون نیز در خصوص قوانین داوری توضیحاتی را به ملی پوشان نوجوان و جوان کاراته ارائه داد.

تاریخ  ارسال:چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ – ۱۲:۴۴

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا