سکوی نخست مسابقات شوتوکان ریوبوکای کشور از آن قزوین شد

کاراته‌کاهای قزوینی در جریان رقابت‌های کاراته شوتوکان ریوبوکای کشور موفق شدند سکوی نخست این مسابقات را از آن خود کنند.
به گزارش  پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از فارس، سیزدهمین دوره این رقابت‌ها درحالی با حضور برترین‌های کاراته کشور برگزار شد که کاراته‌کاهای استان قزوین با کسب ۳۱ نشان رنگارنگ موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در این مسابقات کاراته‌کاهای استان قزوین با کسب ۱۰ نشان طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ نشان برنز با اقتدار سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

اصغر عباسی، مرتضی کرمی و یاسر رحمانی به همراه محمد میرزایی هدایت تیم اعزامی کاراته‌کاهای قزوینی را برعهده داشتند.

در آغاز این رقابت‌ها از مرتضی کرمی داور جوان استان قزوین که در کلاس‌های داوری کنفدراسیون کاراته آسیا در مالزی موفق به کسب درجه داوری بین‌المللی شده بودند تقدیر شد.

این قهرمانی در حالی برای کاراته‌کاهای این استان به دست آمد که سال گذشته تیم اعزامی کاراته استان به این رقابت‌ها تنها به اختلاف یک مدال طلا بعد از تیم آذربایجان شرقی به عنوان نایب قهرمانی نائل شد که در این دوره با همت مربیان اعزامی همچنین دلاوران کاراته، استان قزوین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

حمید رضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: در این رقابت‌ها کاراته‌کاهای نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسالان ما توانستند افتخارآفرینی داشته باشند و مدال‌های رنگارنگ کسب کنند.

وی سطح فنی رقابت‌های کاراته شوتوکان ریوبوکای کشور را بالا دانست و افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از ۱۵ استان کشور حضور داشتند و کاراته‌کاهای حاضر در این رقابت‌ها با تمام توان و آمادگی بالای خود بر روی تاتامی این مسابقات حاضر شده بودند.

داوری با اشاره به اینکه تیم‌های نونهالان، جوانان و بزرگسالان کاراته استان در رقابت‌های کاراته شوتوکان ریوبوی قهرمانی کشور به ترتیب عناوین سومی، نایب قهرمانی و قهرمانی را به دست آوردند، عنوان کرد: ورزشکاران استان از آمادگی بالا و قابل قبولی برخوردار بودند و موفق شدند با شایستگی سکوی نخست کشور را کسب کنند.

گفتنی است؛ سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان ریوبوکای با حضور بیش از ۴۰۰ کاراته‌کا برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا