فرجی: نگاه فدراسیون کاراته به سبکهای کنترلی و آزاد یکسان است

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته در نشست روسای سبک های آزاد، ضمن ارائه گزارش عملکرد صد روزه خود در امور این سبک ها، بر همدلی و وفاق بیشتر خانواده سبک های آزاد تاکید کرد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این جلسه که روز سه شنبه(۱۲ اردیبهشت ماه) در سالن اجتماعات ساختمان اداری مجموعه ورزشی شهید کشوری تشکیل شد، فرجی با اشاره به اینکه سبک های آزاد از جمله کیوکوشین از سبک های ریشه دار ورزش کاراته به شمار می روند، افزود: فدراسیون کاراته وظیفه خود می داند هر آنچه که برای ارتقاء سبکهای کنترلی انجام می دهد، برای توسعه و پیشرفت سبکهای آزاد نیز صورت دهد. نگاه فدراسیون به سبکهای کنترلی و سبکهای آزاد یکسان است.

فرجی با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته نگاه ویژه و جدی به سبکهای آزاد دارد، گفت: در این راستا فدراسیون در نظر دارد کمیته های تخصصی سبکهای آزاد، از جمله کمیته آموزش، داوری، مربیگری و مسابقات به صورت مستقل تشکیل شود.

وی با اشاره به انیکه مسابقه سراسری سبکهای آزاد در رده های مختلف سنی در دستور کار فدراسیون کاراته قرار دارد، گفت: در نظر داریم تیم های ملی سبک های آزاد را که از تمامی سبک های آزاد تحت پوشش فدراسیون قرار دارند را تحت حمایت کامل فدراسیون به رویدادهای معتبر قاره ای و جهانی اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به آغاز ثبت نام و صدور کارت عضویت فدراسیون کاراته، گفت: یکی از اهداف مهم فدراسیون ساماندهی بهتر اعضای پرجمعیت سبکهای آزاد است.

وی افزود: از طریق بانک اطلاعات و اتوماسیون کارهای اداری و فنی سبکها راحت تر صورت خواهد گرفت.

فرجی در پایان از ظرفیت و پتانسیل بالای سبک های آزاد کاراته بعنوان یک فرصت ایده آل یاد کرد و افزود: قطعاً با یک برنامه ریزی صحیح، هدفمند و کارآمد شاهد برگزاری یک لیگ پویا و در آینده ای بسیار نزدیک موفقیت های بزرگ تیم های سبک آزاد در رقابتهای جهانی خواهیم بود.

در این جلسه همچنین برخی از روسای سبک ها نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا