تکاپوی کاراته کاران کشور برای شرکت در رقابت های آستارا

رئیس هیات کاراته آستارا از برگزاری مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته سبک UFK در دهه مبارک فجر به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش”کاراته نیوز” غفور نصیری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز ۱۵بهمن ماه در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مسابقات در بخش مردان و در بیش از ۲۰ وزن برگزار خواهد شد و تاکنون استان های تهران، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان و لرستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی کیوکوشین سال آینده حضور خواهند داشت، اضافه کرد: آستارا در سال های ۹۱ و ۹۳ به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته بوده است.
نصیری آستارا را میزبان خوبی برای اینگونه رقابت ها به خصوص تورنمنت های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد که این مسابقه نیز با حمایت مسئولان شهرستان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و هفت هزار ورزشکار ساماندهی شده در قالب ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا