معرفی نفرات برتر رقابتهای قهرمان قهرمانان سبک شوتوکان iskf ایران

رقابتهای قهرمان قهرمانان سبک شوتوکان iskf ایران در استان مرکزی برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان کاراته دو بین المللی ایران ( قهرمان قهرمانان) جام شهدای مدافع حرم با شرکت ۲۰ استان در استان مرکزی برگزار گردید و در نهایت تیم مرکزی در بخش کومیته و تیم اصفهان در کاتای انفرادی به مقام اول دست پیدا کردند.

در این مسابقات ۲۴۷ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی در اراک به مبارزه پرداختند.

در رده سنی نونهالان در بخش کومیته، محمدرضا احمدی از فارس، محمد حسین چقایی از مرکزی، محمدرضا گل زاده از فارس و امیرحسین حیدریان از اصفهان در اوزان ۳۲- ، ۳۷- ، ۴۲- و ۴۲+ کیلوگرم در سکوی نخست ایستادند.

در رده سنی نوجوانان هم علی یعقوبی از قم، محمد خسروبیگی از مرکزی، شایان بوالحسنی از مرکزی و عماد نیکوهمت از مرکزی در وزن های ۴۲- ، ۴۷- ، ۵۲- و ۵۲+ کیلوگرم مقام های نخست را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان، سعید محمدی از قزوین، مجتبی حدادیان از فارس، رضا محمدی از مرکزی و مجید نیکو همت از مرکزی در وزن های ۵۲- ، ۵۷- ، ۶۳- و ۶۳+ کیلوگرم عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

در بخش کاتای انفرادی هم در رده سنی ۸ تا ۹ سال سجاد ذوالفقاری از مرکزی، در رده سنی ۱۰ تا ۱۲سال مهدی کارچانی از مرکزی ، در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال محمد فدایی از اصفهان و در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال هم بابک ایمانیان از اصفهان در سکوی نخست ایستادند.

در رده بندی تیمی در بخش کومیته، استان مرکزی در سکوی نخست ایستاد، قزوین نایب قهرمان شد و اصفهان و بیمه دانای فارس به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتای انفرادی هم اصفهان در سکوی نخست ایستاد و مرکزی هم نایب قهرمان شد و تیمهای تهران و چهارمحال هم بطور مشترک سوم شدند.

گفتنی است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم بوشهر رسید.

همچنین براساس نظر کمیته فنی مسابقات ، احد فاضلیان از کرمان و پیمان یعقوبی از کردستان به عنوان مربیان نمونه انتخاب شدند.
کمیته داوران سبک هم احمد حیدری از همدان و محمد میرعباسی از اصفهان را به عنوان داوران نمونه انتخاب کرد.

هیأت رئیسه سبک هم ابراهیم حجتی از اصفهان و جواد لطیفی از مرکزی را به عنوان نمایندگان برتر معرفی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا