زیال: ما در ۲۸ دی ماه انتخابات نداریم، انتصابات داریم

 

رئیس هیات کاراته گیلان از مهندسی شدن انتخابات ۲۸ دی ماه خبر داد

به گزارش “کاراته نیوز” اسفندیار زیال رئیس هیات کاراته استان گیلان با اشاره به  مهندسی شدن انتخابات کاراته، گفت: در حالی که کاراته برای موفقیت در عرصه جهانی و المپیک نیاز به آرامش داشت، مسئولین ورزش کشور با تصمیمات خود مبنی بر ردصلاحیت محسن آشوری این آرامش را از بین بردند و این مشکلاتی را برای کاراته به وجود خواهد آورد.

زیال افزود: مسئولین ورزشی کشور اگر به دنبال مدال المپیک از این رشته ی ورزشی هستند باید با اتخاذ تصمیمات درست، این آرامش را به کاراته برگردانند تا رشته ای که به تازگی وارد المپیک شده به سرانجام مطلوبی که همان کسب مدال المپیک است برسد.

وی  با بیان اینکه برای حضور افراد در مجمع ما شاخص هایی را داریم، عنوان کرد: چطور ممکن است، سرمربی تیمی که رنکینگ سوم جهان را برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران بدست آورد، از حضور در مجمع کنار گذاشته می شود. امیدواریم وزارت ورزش با بررسی مجدد تصمیمات خود سرانجام خوشی را برای کاراته ایران رقم بزند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم صدای ما به گوش مسئولین ورزش کشور برسد تا این موضوع با بررسی مجدد مدیریت شود تا انشالله کاراته از این هرج و مرج خارج شده و به آرامش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا