جایزه نقدی برای مدال آوران گیلانی

هیات کاراته گیلان به کاراته کاران این استان که در رقابت های قهرمانی رده های سنی جهان مدال کسب کنند ، جوایز نقدی ارزنده ای اهداء می کند .

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز رئیس هیات کاراته استان گیلان در این خصوص گفت : پنج کاراته کار گیلانی در رقابت های رده های سنی قهرمانی جهان که از روز ۲۱ آبان ماه در کشور اندونزی برگزار خواهد شد ، حضور می یابند که در صورت کسب مدال ، جوایز نقدی دریافت می کنند .
اسفندیار زیال روز یکشنبه در گفت و گو ایرنا افزود : بر این اساس ، هر کاراته کار این استان که موفق به کسب مدال طلا شود ، ۲۰۰ میلیون ریال پاداش نقدی دریافت می کند .
وی اظهار کرد : همچنین به کاراته کاران گیلانی که موفق به کسب مدال نقره شوند ، ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به کاراته کارانی که مدال برنز دریافت کنند ، ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی از سوی هیات کاراته این استان اهداء می شود .
وی ادامه داد : در رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی جهان ، سید رضا خوشکلام کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی جوانان و الیاس محمدزاده دیگر کاراته کار ارزنده استان در رده سنی نوجوانان در قالب تیم ملی کاراته ایران در رقابت های جهانی حضور خواهند یافت .
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد : همچنین در بخش بانوان سارا بهمن یار در رده سنی نوجوانان ، آویشن باقری در رده سنی جوانان و مهتاب اسماعیلی در رده سنی امید از استان گیلان در مسابقات کاراته قهرمانی جهان شرکت می کنند .
اسفندیار زیال خاطرنشان کرد : سرمربیگری تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان را مازیار فریدخمامی مربی شایسته گیلانی بر عهده دارد ، همچنین سعید حسنی پور از گیلان به عنوان مربی تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان و سیدرضا سیدی از استان گیلان به عنوان مربی بدنساز تیم های ملی کاراته در رقابت های جهانی حضور می یابند .
رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امیدهای قهرمانی جهان با حضور زبده ترین کاراته کاران این رده های سنی از سراسر جهان به مدت چهار روز در جاکارتای اندونزی برگزار می شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا