نوبت به کسب مدال طلا رسیده است

عضو تیم کاراته ایران گفت: بعد از کسب دو مدال نقره و برنز قهرمانی نوجوانان آسیا حالا زمان آن رسیده تا به مدال طلای قهرمانی جهان دست پیدا کنم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از مهر، علیرضا شیرصفت با ۱۸ سال سن جوانترین عضو تیم کاراته ایران در رده سنی امید یا همان زیر ۲۱ سال است. وی شاگرد علی حاجی زاده از مربیان سازنده شیرازی است که چهار سال عضویت در تیم های نوجوانان و جوانان را تجربه کرده و نقره و برنز نوجوانان و نقره جوانان آسیا را در کارنامه دارد.

وی در خصوص حضور در رقابتهای قهرمانی جهان به خبرنگار مهر گفت: بدون شک مسابقات سختی پیش رو خواهیم داشت. این اولین دوره از که مسابقات در ۵ وزن برگزار می شود و همه کشورها با بهترین نفرات خود و با ترکیب اصلی راهی اندونزی می شوند. در این میدان سخت ما هم به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شده و همه نفرات برای کسب مدال طلا روی تاتامی می روند.

کاراته کای شیرازی تیم ملی به اردوهای تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: تمرینات خوب و هدفمندی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. در شهرهای مختلف اردو داشتیم و طبق برنامه مربیان پیش رفته و اکنون که مراخل پایانی تمرین را سپری می کنیم به شرایط مطلوبی از آمادگی رسیده و مترصد شروع مسابقات هستیم.

شیرصفت در پایان گفت: چند ماهی است که در اردوی تیم ملی  سخت مشغول تمرین هستیم . چه شب ها که با درد و خستگی زیاد به صبح رساندیم. الان زمانی است که باید با رسیدن به مدال جواب اعتماد کادر فنی را داده و مزد زحمات خودومون و هم بگیریم.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید ۲۱ آبان ماه در اندونزی آغاز شده و شیرصفت ۲۳ آبان ماه رقابتهای خود را آغاز می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا