عبدالحسینی: امیدوارم طلسم مدال نگرفتن در رده سنی امید در مالزی شکسته شود

abolhoseini.2

مربی تیم ملی کاراته گفت: در رده سنی امید مدال‌های خوبی را نتوانسته‌ایم در طول این سال‌ها کسب کنیم و امیدوارم این طلسم در مالزی شکسته شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی  فدراسیون کاراته، مجید عبدالحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد مرحله آخر انتخابی وزن ۶۸- کیلوگرم اظهار داشت: مرحله آخر انتخابی وزن ۶۸- بین علی اصغر آسیابری و سجاد حیاتی طی چند روز گذشته برگزار شد که متأسفانه در همان دقایق ابتدایی مبارزه انگشت پای آسیابری به تاتامی گیر کرد و استخوان پای او شکست و به ناچار ما تصمیم گرفتیم سجاد حیاتی را به عنوان نماینده این وزن انتخاب کنیم.
مربی تیم کاراته امید در مورد اعزام ملی‌پوشان به تورنمنت بین‌المللی تایلند گفت: قرار است یک رویداد بین‌المللی در رده نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی تایلند برگزار شود که کاراته‌کاهای امید قرار است در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. با تصمیم مسئولان فدراسیون پس از اینکه این رقابت‌ها به پایان رسید ما تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی، در اردوی مشترک با تایلندی‌ها تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد.

عبدالحسینی در پاسخ به این سؤال که پیش از این تصمیم بر این بود در هر وزن ۲ کاراته‌کا به مسابقات اعزام شوند آیا قرار است چنین اتفاقی رخ دهد یا خیر، ‌گفت: ابتدا تصمیم بر این بود که در هر وزن ۲ نماینده به مسابقات پیش رو اعزام کنیم اما با توجه به محدودیت‌هایی که داریم در کل علی گلشن نماینده وزن منهای ۷۸ کیلوگرم، شهاب نوروزی نماینده وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم و سجاد حیاتی نماینده وزن منهای ۶۸ کیلوگرم را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

مربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: در رده سنی امید ما مدال‌های قابل توجهی را نتوانستیم کسب کنیم و همیشه در زیر ۲۱ سال با رکود همراه بوده‌ایم. امیدوارم در این دوره از مسابقات بتوانیم در مالزی این طلسم را بشکنیم و به مدال‌های خوشرنگی دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این رقابت‌ها حامد زیگساری و مهدی احمدی قرار است در کنار هم به عنوان کادر فنی هدایت ملی‌پوشان را برعهده داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا