آیا وزارت ورزش رأی قوه قضاییه را رد می کند؟

در چند هفته ی گذشته یکی از کاراته کاهایی که در رقابت های انتخابی از اردوی تیم ملی امید حذف شده بود با ارسال نامه ای به فدراسیون کاراته مدعی شد که نفر انتخاب شده در وزن ۶۰- کیلوگرم صغرسنی می باشد. فدراسیون کاراته نیز مدارک مستند بازیکن مورد نظر را برای اخذ استعلام به وزارت ورزش ارسال نموده است.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مادر میعاد یاری که کفالت این بازیکن را بعد از فوت پدر بر عهده داشت به قوه قضاییه شهر خود مراجعه کرد و شکایتی را مطرح نمود مبنی بر اینکه فرزند دوم بنده در سال ۱۳۷۰ متولد شد و بعد از مدتی فوت نمود و همسرم شناسنامه فرزند دوم را باطل ننمود و از آن شناسنامه برای فرزند سوم ما که در حال حاضر میعاد یاری می باشد، استفاده نمود و فرزند سوم من متولد سال ۱۳۷۳ می باشد.
مادر میعاد یاری در همان نامه از قاضی پرونده خواستار صدور شناسنامه جدید و ابطال شناسنامه قبلی را نمود.
شعبه ی مذکور میعاد یاری را برای انجام آزمایش تراکم استخوان به پزشکی قانونی معرفی نمود و پزشکی قانونی تایید کرد که این بازیکن متولد سال ۱۳۷۳ می باشد. در نتیجه قاضی پرونده طی حکمی شناسنامه سال ۱۳۷۰ را باطل و دستور صدور شناسنامه ی جدید به تاریخ تولد ۱۳۷۳ را صادر نمود.
میعاد یاری با شناسنامه به تاریخ سال ۱۳۷۳ به مسابقات جهانی مراکش اعزام شد و تا به امروز در چندین مسابقه ی رسمی داخلی و بین المللی کاراته نیز حاضر گردید و در سایت جهانی فدراسیون کاراته تاریخ تولد میعاد یاری به سال ۱۳۷۳ ثبت گردید.
حال باید دید که آیا وزارت ورزش در رابطه با این موضوع، رأی پزشکی قانونی و قوه قضاییه را نادیده می گیرد یا نه؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا