سرمربی تیم ملی کاراته بانوان: نتایج اینچئون قابل پیش‌بینی نیست

bodaghi-4

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با ابراز رضایت از وضعیت کاراته کاران در اردوی تیم ملی گفت: فدراسیون تا کنون تمام امکاناتی که نیاز داشتیم را در اختیارمان گذاشته و تنها ورزشکاران با کسب خوش رنگ ترین مدال می‌توانند پاسخ چنین محبت‌ها و حمایت‌ها را بدهند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز فریبا بداغی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: نهمین اردوی کاراته کاران در تهران با حضور ۸ بازیکن برگزار شد. تا کنون ارودهای بسیار خوب و منظمی داشتیم و در خلال آن نیز برای محک وضعیت بازیکنان آن‌ها را به مسابقات مختلف اعزام داشتیم که نتایج خوبی نیز در پی داشت. در مسابقات دانشجویان جهان که اولین حضور آنان بود یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز بدست آوردند و در مسابقات اندونزی نیز با ۴ مدال طلا و برنز که کسب کردند افتخار خوبی آفریدند.

وی افزود: تا زمان اعزام به مسابقات اینچئون همچنان اردوهای منظم دیگری خواهیم داشت تا با آمادگی بسیار بالا در مسابقات حاضر شویم، هدف ما قهرمانی است، اما نمی‌توان اتفاقات پیش بینی نشده را فراموش کرد. به هر جهت رقبای سختی داریم که تلاش می‌کنیم سربلند از میدان رقابت خارج شویم.

بداغی در ادامه با اشاره به وضعیت کاراته اصفهان و عدم حضور کاراته کاران اصفهان در اردوهای ملی خاطر‌نشان‌کرد: با وجود اینکه کاراته اصفهان جمعیت زیادی دارد، برنامه‌ها و مسابقات آن‌ها نیز به طور منظم اجرا می‌شود، اما متاسفانه آن‌ها قدر خود و جایگاهی که می‌توانند به دست آورند را نمی‌دانند. بسیاری از آن‌ها در مسابقات لیگ در مقابل همین نفراتی که در حال حاضر در اردوهای ملی هستند به برتری می‌رسند، اما در مسابقات انتخابی با شکست روبرو می‌شوند که دلیل آن کم کاری و نداشتن تمرین در فاصله میان اتمام لیگ و انتخابی‌های تیم ملی است که باید برای آن برنامه و فکر داشته باشند.

وی تاکید‌کرد: به اعتقاد من متاسفانه کاراته کاران اصفهان کم‌کاری می‌کنند. من با هر دو گروه برخورد دارم و تمرین می‌کنم، با بازیکنان اصفهان در لیگ برتر و با ملی‌پوشان در اردوها. بازیکنان اصفهان با اتمام لیگ برتر دیگر تلاش و تمرین منظم و درستی ندارند و این ذهنیت به وجود آمده که تیم سپاهان نهایت هدف آنان است. در صورتی که کاراته‌کاران بسیار خوب و با تکنیکی در اصفهان داریم کما اینکه در گذشته بازیکنان بسیار خوب و خوش تکنیکی از اصفهان پیراهن تیم ملی را بر تن کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا