روحانی: معیار آمادگی کاراته کاها در تایلند محک می خورد

rohani

مربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان گفت: کاراته کاها الان وضعیت خوبی دارند اما باید در یک مسابقه بین المللی پیش از حضور در مسابقات آسیایی محک بخورند که مسابقات تایلند فرصت خوبی برای این آزمایش است.

حسن روحانی به سایت فدراسیون کاراته گفت: از امروز تمرینات تیم کاراته نوجوانان و جوانان در تهران به مدت ۲ روز پیگیری می شود و۲ جلسه تمرین کارته، یک جلسه میدانی و یک جلسه بدنسازی خواهیم داشت و پس از آن برای شرکت در مسابقات بین المللی تایلند و برپایی اردوی مشترک ۸ روزه راهی این کشور می شویم.
وی افزود: تا بچه ها در شرایط مسابقه نباشند معیارشان بدست نمی آید. ۸ روز تمرین مشترک هم با تیم تایلند خواهیم داشت و در این زمان ایرادات مان را برطرف می کنیم و با توجه به شرایط آب و هوایی که نزدیک به مالزی است فرصت مناسبی برای تیم ما خواهد بود. پس از آن ۸ مرداد ماه به مالزی خمی رویم و اردویی یک هفته ای هم در این کشور خواهیم داشت.

روحانی با اشاره به اعزام ۵ کاراته کا در رده نوجوانان و ۵ کاراته کا در رده جوانان، گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز ما بر کارهای تخصصی است و شگردها و عکس العمل ها را تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر تمرینات فنی از نظر روحی و روانی هم کاراته کاها را آماده می کنیم تا انشاء اله بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی رقم بخورد.

روحانی در خصوص حریفان تیم ایران گفت: شرایط مانند گذشته نیست، تیمهایی مثل عربستان، امارات، قزاقستان، کویت و … خوب هستند و با سرمایه گذاری خوبی که شده سطح کاراته در آسیا بالا رفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوری از خانواده مشکلاتی را برای کاراته کاها به وجود خواهد آورد یا خیر، گفت: این شرایط دوری در اردوی ۱۵ روزه قزوین برای کاراته کاها تجربه شد و به نظر من دوری از خانواده بهترین حالت برای یک ورزشکار است تا نتیجه مطلوبی کسب کند.

روحانی برپایی اردوی تیم نوجوانان و جوانان در قزوین را مفید دانست و گفت: امکانات و شرایط خوبی در قزوین در اختیار تیم ما بود که جا دارد از مسئولان هیات کاراته این استان تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا