ارباب: کاراته کاهای ما آمادگی بالا ، اما تجربه کمی دارند

arbab

مربی تیم ملی کاراته بانوان رده سنی نوجوانان، جوانان و امیدگفت: تمام شرایط و امکانات برای تیم کاراته دختران فراهم شده و این تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی است اما تجربه کمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز فرخناز ارباب در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: با برنامه ریزی خوب تمرینی، الان کاراته کاها وضعیت خوبی دارند، کادر فنی هم از میزان آمادگی بچه ها رضایت دارد. در این هفته های باقی مانده تا مسابقات آسیایی مالزی باید کم کم از فشار تمرینات کاسته شود تا به اوج آمادگی برسیم.
وی افزود: تمرینات صبح زود باعث بالارفتن سطح تاکتیکی و تکنیکی بچه ها شد، تنها نگرانی ما زمان طولانی مسافرت و دور بودن از خانوده است که باید از لحاظ روحی و روانی روی آنها کار کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

مربی تیم کاراته نوجوانان، جوانان و امید دختران در خصوص برپایی اردوی این تیم در تایلند و شرکت در مسابقات، گفت: حضور تیم ما در این مسابقات بسیار مهم است چرا که کاراته کاهای رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در یک رقابت بین المللی شرکت می کنند اما بازیکنان رده سنی جوانان و امید تجربه برون مرزی دارند.

ارباب با تاکید بر اینکه تیم خوبی در اختیار داریم در خصوص حریفان ایران در مسابقات آسیایی مالزی، گفت: تیم های ژاپن، چین و ازبکستان تیم های قدرتمندی هستند ضمن اینکه تیم مالزی هم با سرمایه گذاری که در این سالها داشته تیم خوبی را روانه مسابقات خواهد کرد. ما هم امیدواریم نتیجه خوبی از این رقابتها کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا