عیادت معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از ارباب

رباب شهریان معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و عشرت شاهمحمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون امروز با حضور در بیمارستان آپادانا از فرخناز ارباب عیادت کردند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در عیادت از فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی ضمن آرزوی سلامتی برای وی، ابراز امیدواری کرد تا بیماری ارباب هر چه سریعتر بهبود یافته و به عرصه مربیگری و پرورش قهرمانان کاراته بازگردد.
فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاتا بانوان به دلیل سانحه تصادف در بخش ICU بیمارستان آپادان تهران بستری است.