حضور مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و دبیر اسبق فدراسیون کاراته در مسابقات کاراته سبک شیتوریو اینوئی های کشور دررشت

پیکارهای کاراته سبک شیتوریو اینوئی های کشور با حضور آشوری دبیر فدراسیون کاراته و مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان دررشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از برنا: دراین پیکارهای دوروزه که در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی با حضور ۴۰۵ کاراته کا از ۱۰ استان برگزار میشود ، نفرات اول و دوم به اردوی منتخب برای شرکت در مسابقات بین المللی حضور می یابند .

درمراسم افتتاحیه این رقابتها که باحضورآشوری دبیر فدراسیون کاراته و رئیس این سبک در کشور ، کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از قهرمانان و مسئولین کاراته گیلان برگزار شد ، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت : بعد ازالمپیک ، بازیهای آسیایی از ارزش بالایی برخوردار است که کاراته گیلان توانست تنها طلا را برای کشور و گیلان کسب کند.

وی افزود: نتایج بدست آمده با زحمت همه اعضای کاراته بود و امیدواریم در آینده کاراته بتواند به جایگاه اصلی خودبازگردد . کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس نیز کاراته را در گیلان یک ورزش بومی دانست و گفت : کاراته در گیلان نه فقط در یک شهر بلکه در تمامی شهرها و روستاها ، ورزشکار ، قهرمان ، طرفدار و نفوذ دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا