میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها و استقبال کم تماشاگران از ورزش ملی‌شان

کشور ژاپن در حالی میزبان سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بود که برنامه‌ریزی بسیار ضعیفی داشت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از ژاپن، سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی یوکاهامای ژاپن از روز جمعه هفته گذشته آغاز شد که سرانجام امروز یکشنبه با قهرمانی میزبان به پایان رسید.

مسابقات در حالی چند ساعتی است که به پایان رسیده، اما مسولان برگزاری مسابقات نتایج نهایی این دوره از رقابت‌ها را اعلام نکرده اند.

ژاپنی‌ها که همیشه در تمام دنیا از نظم و قانون مداری آنها صحبت می‌شود با میزبانی بسیار ضعیفی که داشتند خلاف آنچه که تصور می‌شود را نشان دادند.

این دوره از رقابت‌ها در مهد کاراته دنیا برگزار شد، اما مراسم افتتاحیه بسیار ساده و ضعیف بود. حتی مسئولان برگزاری رقابت‌ها هیچ گونه مراسمی برای اختتامیه برگزار نکردند.

نکته عجیبی که در این دوره از مسابقات شاهد بودیم این بود که، زمان اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم‌ها، تعداد زیادی از ژاپنی‌ها شروع به جمع کردن سالن برگزاری مسابقات کردند. گویا تمایل داشتتد مسابقات هر چه زودتر به پایان برسد.

ژاپنی‌ها در حالی جام سیزدهمین دوره مسابقات را بالای سر بردند که تعداد بسیار کمی از شهروندان این کشور با وجود اینکه مهد این رشته است، در سالن حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا