سمندر: مسابقات انتخابی پاک و شفاف برگزار می کنیم

samandar2

رییس فدراسیون کاراته گفت: در آستانه در دو رویداد بزرگ بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی آلمان قرارداریم و به طور حتم رقابت های انتخابی را شفاف و پاک برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه به عنوان خادم این جامعه بزرگ و فهیم از هیچ حمایتی برای اقتدار ملی و عزت اسلامی کاراته و کشورم دریغ نخواهم کرد، افزود: در این ارتباط همواره از نظرات پیشکسوتان، صاحبنظران و دلسوزان کاراته استفاده می کنم تا ضریب خطا و اشتباه را به حداقل برسانم.

وی افزود: تمام سعی ما بر این است که تیم های خوبی را روانه مسابقات مختلف کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی به اهتزاز در آوریم.

سمندر با تاکید بر اینکه به خرد جمعی اعتقاد دارد، تصریح کرد: امروز سکان هدایت تیم های ملی در دست افرادی هوشمند و کاردان است که هیچ گونه وابستگی جناحی و صنفی ندارند و تنها به منافع و مصالح ملی می اندیشند.

وی افزود: کادر مدیریتی فدراسیون، کادر فنی تیم های ملی زنان و مردان و مدیر تیم های ملی نیز از دوستان و یاران صدیق من بوده و درحوزه فعالیت خود بسیارکارآمد هستند و با عشق و علاقه درخدمت کاراته هستند.

رییس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه محسن آشوری دبیر فدراسیون اردوهای تیم های کاراته را از نزدیک زیر نظر دارد و با نشست هایی که با مربیان دارد، مرا در جریان تمامی نیازهای فنی، پشتیبانی و اتفاقات قرار می دهد، افزود: خوشبختانه کادر فتی تیم های ملی چه در بخش زنان و چه در بخش مردان با از خود گذشتگی و عشق و علاقه در اردوها حضور دارند و بازیکنان هم می دانند که برای رسیدن به قله های پیروزی چگونه تمرین کنند و از تجربیات مربیان تیم ملی بهره لازم را ببرند.

وی در ادامه به نتایج غرور آفرین تیم ملی در لیگ جهانی اندونزی و مسابقات جهانی دانشجویان اشاره کرد و افزود: کاراته کاهای اعزامی به خوبی قدرت کاراته ایران را نشان دادند و کسب این موفقیت ها تکرار روزهای خوش را به جامعه کاراته داد. البته باید متذکر شوم کاراته کاهای ایران با ۵۰ درصد توانایی خود دراین مسابقات شرکت داشتند..

سمندر با بیان اینکه تمامی نفراتی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، افرادی توانمند و قدرتمند هستند، اضافه کرد: اطمینان می دهم در صورت اعزام هر کدام از این کاراته کاها به مسابقات مختلف، افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام کاراته کاها به تصمیم رسیده اید یا خیر، گفت: در هیچ یک از اوزان و نفرات به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و قرار است در یک ماه آینده و پس از برگزاری مسابقه انتخابی شفاف، پاک و سلامت همانند دوره های گذشته با حضور اصحاب رسانه، خانواده ها، مربیان و کارشناسان نفرات اعزامی مشخص شوند.

سمندر در ادامه از جامعه فهیم کاراته، مربیان و پیشکسوتان دلسوز درخواست کرد: با حمایت از این فدراسیون مجموعه مدیریتی و تیم های کاراته در رده های سنی مختلف را برای رسیدن به موفقیت کمک کنند.

وی درخصوص مربیانی که کمتر دیده شده اند، نیز گفت: جامعه کاراته بسیار بزرگ است و مربیان کارآمد زیادی هم دارد دیده نشدن آن ها دلیل ناکارآمدی شان نیست این اطمینان را می دهم که در آینده از آنان به طور شایسته در تیم های مختلف رده سنی و تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا