نتایج روز نخست پیکارهای آسیایی ژاپن/ ۴ مدال سهم کاراته ایران

در پایان نخستین روز از سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ،۴ کاراته کا موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز برای تیم ایران شدند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۲۸۵ کاراته کا از ۳۳ کشور از صبح امروز در یوکوهاما ژاپن برگزار شد که در وزن ۶۰-کیلوگرم، امیر مهدی زاده با غلبه بر حریفانی از چین، کره شمالی، عربستان، ژاپن و چین تایپه توانست نخستین مدال طلا کاروان ایران را از آن خود کند.

در وزن -۵۰ سحر کرجی کاراته‌کا حریفانی از کشورهای سریلانکا، قزاقستان و هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. کرجی در فینال به مصاف نماینده میزبان رفت و با قبول شکست نقره پوش شد.

 سعید احمدی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم مردان با غلبه بر حریفانی از سریلانکا، کویت، اردن به فینال این دوره از مسابقات راه یابد. در دیدار فینال احمدی مقابل حریف قزاقستانی خود شکست خورد و دومین مدال نقره کاروان ایران را بعد از سحر کرجی کسب کرد.

مهران قربانعلی‌پور در بخش کاتا انفرادی در مسابقه اول خود از حریف هنگ کنگی شکست خورد. وی در مسابقه دوم مقابل امارات ۵ بر صفر به پیروزی رسید و در دیدار مقابل چین تایپه توانست به برتری برسد و مدال برنز این رقابت‌ها را به گردن بیاویزد.

گفتنی است رضا روشن، فاطمه چالاکی و مهسا افسانه با قبول شکست از حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا