نایب رییس فدراسیون کاراته: ایران قربانی بازی کشورهای عربی شد

نایب رییس فدراسیون کاراته درباره بدست نیاوردن آرای لازم برای عضویت نماینده ایران در هیات رییسه کنفدراسیون کاراته آسیا گفت: ایران قربانی بازی کشورهای عربی شد و نتوانست رای مورد نیاز را برای حضور در هیات رییسه کاراته آسیا به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز ، احمد شقاقی روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا ، با اشاره به ضعف تاریخی کاراته کشورهای عربی نسبت به ایران درخصوص انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون کاراته آسیا به ایرنا افزود: عرب ها در کاراته از نظر فنی بسیار عقب تر از ایران هستند و با تبانی که انجام دادند ضعف خود را با کسب کرسی آسیایی جبران کردند.

وی درپاسخ به این سوال که کاراته ایران برای جلب آرای کشورهای عضو کنفدراسیون کاراته آسیا چه مقدار وقت برای رایزنی اختصاص داده بود اظهارداشت: مدیریت فدراسیون از مدت ها قبل رایزنی ها برای جلب آرا را آغاز کرده بود و کسب ۱۱ رای حاصل تلاش هایی است که دراین باره صورت گرفته است ما کم کاری نکردیم.

نایب رییس فدراسیون کاراته تاکید کرد: کاراته ایران برتر از کاراته آسیاست و از نظر تعداد قهرمانان آسیایی و جهانی یکی از کشورهای برتر جهان هستیم و دلیل اصلی مخالفت کشورهای آسیایی با کاراته ایران در مجامع بین المللی به این موضوع باز می گردد.

شقاقی ادامه داد: متاسفانه عرب ها به هدف شوم خود رسیدند و ما قربانی بازی کشورهای عربی شدیم و نتوانستیم به عضویت هیات رییسه دربیاییم.

وی تصریح کرد: این پایان کار برای کاراته ایران نیست و از همین امروز رایزنی های خود را با کشورهای تاثیر گذار درکاراته به منظور بدست آوردن کرسی های جهانی و سپس کرسی های آسیایی آغاز خواهیم کرد و به طور حتم با این توانایی که درکاراته ایران وجود دارد به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

انتخابات هیات رییسه کاراته آسیا روز گذشته(چهارشنبه) در یوکوهامای ژاپن برگزار و علیرضا سمندر رییس فدراسیون کاراته ایران نتوانست به عضویت هیات رییسه کاراته آسیا درآید.

نمایندگان کشورهای امارات و اردن از غرب آسیا به عضویت هیات رییسه کاراته آسیا درآمدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا