کیومرث هاشمی و رباب شهریان در اردوی تیم ملی کاراته بانوان حضور یافتند

رئیس کمیته ملی المپیک و معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در آخرین مرحله تمرین نیم ملی بانوان کاراته‌کا حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته،  کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش،دکتر غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته ، عشرت شاهمحمدی نایب رئیس بانوان و اصحاب رسانه ها در آخرین مرحله تمرین تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن حاضر شدند.

کیومرث هاشمی در جمع ملی‌پوشان خطاب به آن‌ها گفت: خوشحالم در این جمع حضور دارم. از شما به خاطر تلاش شبانه روزیتان که برای رقابت‌ها آماده شده‌اید تشکر می‌کنم امیدوارم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنید. علاوه بر این شما نمونه یک زن مسلمان ایرانی هستید همان طور که مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر حضور بانوان در رقابت‌ها داشتند امیدوارم با حجاب کامل در مسابقات حاضر شوید

وی افزود: ارزش حضور شما با پوشش اسلامی شاید از خیلی جهات بیشتر از ارزش مدالی باشد که کسب می‌کنید. شما به عنوان سفیر ایران در این مسابقات شرکت می‌کنید و دلیل اصلی تاکیدات ما این است که دنیا نگاه خاصی به ورزش بانوان دارد. شما ورزشکاران می‌توانید با حضورتان نشان دهید ایران علاوه بر اینکه فرهنگ غنی دارد بسیار پیشرفته است.

هاشمی همچنین خطاب به ملی‌پوشان کاراته عنوان کرد: هرچند از نگاه ما حضورتان با اهمیت‌تر از کسب مدال است اما جامعه ورزش از شما توقع مدال دارد. همان طور که در اینچئون خودتان را ثابت کردید فکر می‌کنم در این مسابقات هم نتیجه بگیرید. ما هم به نمایندگی از کمیته ملی المپیک تلاشمان این است که توجه ویژه‌ای به بانوان داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا