آسیابری: با آمادگی کامل در مسابقات ارومیه شرکت خواهم کرد

در حال حاضر هیچگونه آسیب دیدگی ندارم و با آمادگی کامل در رقابت های جام وحدت و دوستی ارومیه شرکت خواهم کرد.

علی اصغر آسیابری ملی پوش وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی امید کشورمان گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز در رابطه با مطلب فوق، گفت: تمرینات تکنیکی و بدنسازی خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری کردم و با آمادگی کامل در رقابت های جام وحدت و دوستی ارومیه شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: برای مسابقات جهانی جاکارتا اندونزی بیشتر حریفان را به همراه کادر فنی آنالیز کردیم و در این میان نماینده های فرانسه و قزاقستان به عنوان حریفان اصلی ام به حساب می آیند.

آسیابری تمرینات کادر فنی را خوب ارزیابی کرد و گفت: کادر فنی  تیم ملی از بهترین مربی های ایران در طول سال های گذشته تشکیل شده است و کادر خیلی خوب و با تجربه ای هستند و خدا رو شکر تمرینات خوبی زیر نظر این مربیان داریم.

ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی کاراته درباره ی نبود بازی های تدارکاتی عنوان کرد و گفت: تا به الان بازی های تدارکاتی مناسبی نداشتیم اما مسابقات بین المللی ارومیه و مسابقاتی که ماه آینده در ترکیه برگزار خواهد شد، می تواند کمک بسیار زیادی در روند آمادگی ما داشته باشد.

وی در پایان با تشکر از کادر فنی، خاطرنشان کرد: امیدوارم با وجود کادر فنی خوبی که در کنار ما است، نتایج خوب و قابل قبولی را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا