تیم مردان و زنان ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شدند

 رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از قهرمانی تیم های مردان و زنان ایران در مسابقات بین المللی کاراته که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز ناصرمحمدصالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این مسابقات که طی روزهای پنجشنبه و جمعه در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، تیم ایران در بخش مردان توانست با کسب ۲۵ مدال طلا، ۲۳ نقره و ۲۶ برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کند.
وی ادامه داد: پس از کشورمان، تیم زیمباوه با یک طلا و یک برنز نایب قهرمان شد و کردستان عراق نیز با یک نقره و دو برنز عنوان سوم را کسب کرد.
محمدصالحی یادآور شد: در مسابقات کاراته مردان که در سالن حضرت امام (ره) برگزار شد ۱۸۵ ورزشکار از ۱۱ کشور جهان حضور داشتند.
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه همچنین با اشاره به رقابت های بخش بانوان که در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این بخش نیز تیم کشورمان با ۱۰ طلا، ۱۲ نقره و ۱۳ برنز به مقام قهرمانی دست یافت.
وی افزود: تیم های ترکیه با کسب سه طلا، دو نقره و یک برنز و عراق نیز با دو طلا، دو نقره و یک برنز به ترتیب عنوان نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: در این رقابتها ۳۴۲ کاراته کای زن و مرد از کشورهای ایران، ژاپن، هلند، ترکیه، عراق، پاکستان، لبنان، زیمبابوه، امارات متحده عربی، افغانستان و آذربایجان حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا