کلاس ارتقاء داوری با حضور مدرسین جهانی و آسیایی

کمیته داوران فدراسیون کاراته در نظر دارد کلاس ارتقاء داوری سراسری کومیته از jc تا ممتاز ملی ۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، یکدوره کلاس ارتقاء داوری سراسری کومیته از jc  تا ممتاز ملی ۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه با حضورمدرسین فدراسیون جهانی و آسیایی، رافائل اورتگا و پاتریک لیم به میزبانی آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

این دوره در ۲ بخش بانوان(کلاس ارتقاء) و آقایان خواهد بود.

جواد سلیمی رئیس کمیته داوران در همین ارتباط گفت: تنها داوران آسیایی و جهانی که می خواهند در یازدهمین دوره رقابتهای جام وحدت و دوستی قضاوت نمایند در این کلاس حضور پیدا کرده و به طور رسمی ثبت نام کنند.

وی افزود: این کلاس در ۲ روز برگزار می شود و داوران برای ثبت نام باید به سایت اسپرت دیتا مراجعه کرده و اقدام کنند و با صلاحدید مدرسین برای قضاوت رد مسابقات انتخاب خواهند شد.

شرایط شرکت در این کلاس:

داشتن معرفینامه از هیات کاراته استان و شهرستان، ارائه اصل شناسنامه ورزشی یا دفترچه داوری، حداقل سن ۲۲سال، دو قطعه عکس۳ در ۴(در صورت نداشتن دفترچه داوری)، کپی کارت ملی(در صورت نداشتن دفترچه داوری)، کپی آخرین دان حداقل دان۲(در صورت نداشتن دفترچه داوری)، کپی کارت بیمه ورزشی سال ۹۴(در صورت نداشتن دفترچه داوری).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا