همه ی نگاه ها به ترکیب کومیته تیمی بانوان

هفته گذشته، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته اختیار تام تصمیم گیری تیم ملی کاراته بانوان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی ژاپن را برعهده فریبا بوداغی گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز با توجه به نفرات باقی مانده در اردو باید دید کادر فنی چه بازیکنانی را در ترکیب کومیته تیمی مسابقه ی مهمی چون آسیایی ژاپن استفاده خواهد کرد.

تیم ملی کشورمان در بخش کومیته تیمی بانوان عناوین مهمی همچون قهرمانی در مسابقات آسیایی امارات پس از ۴۰ سال با حضور بازیکنانی چون پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و دلارام دوستی را در کارنامه دارد، البته این تیم با ترکیبی همچون عباسعلی، علیپور، چالاکی و الهه رضازاده مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان را با شکست تیم های آلمان، مصر و فرانسه بدست آورد.

این تیم با حضور زنگنه، عباسعلی، چالاکی و علیپور در ترکیب خود توانست مقام دوم مسابقات بین المللی بوسفور ترکیه را به خود اختصاص دهد. همین ترکیب در مسابقات جهانی آلمان با توجه به عدم کسب مدال حریفان صاحب نامی را شکست داد و نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرد.

حال با خداحافظی پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته از تیم ملی رقابت برای حضور در ترکیب تیم بالا گرفته شد. طراوت خاکسار کاراته کا سبک وزن تیم ملی از یکسو خود را برای این وزن آماده می بیند اما او حتی در مسابقات انتخابی با اختلافات بالا بازی را به نفر اول وزن خود واگذار کرد.

همچنین سمیرا ملکی پور دیگر بازیکن حاضر در اردو است که پس از دوری ۲ ساله از تیم ملی مدعی حضور در ترکیب کومیته تیمی است. ملکی پور در انتخابی اول به عنوان نفر اول وزن خود انتخاب شد اما در آخرین انتخابی کم فروغ ظاهر شد و بازی را با اختلاف بالا به نفر اول وزن ۶۸- کیلوگرم واگذار کرد.

سحر کرجی دیگر بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی که مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد نیز می تواند یکی از گزینه های حاضر در ترکیب باشد.

حال باید منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی ماند و دید آیا ترکیب تقریبا ثابت (عباسعلی،علیپور و چالاکی) که نتایج قابل قبولی را در یک سال گذشته کسب کرده اند، تغییر نداده و یک نفر دیگر را در وزن خالی اضافه می کند یا شرایط به صورت دیگری رخ می دهد؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا