اخراجی‌های کاراته بازهم حاشیه‌ساز شدند/کنار گذاشتن ۳ ملی‌پوش از سوی کادر فنی

در حالی که حدود دو ماه تا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا باقی مانده، تیم ملی کاراته ایران هنوز با حواشی ۳ نفر از کاراته‌کاهای باتجربه دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ایلنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته هفته گذشته به میزبانی استان قم برگزار شد اما شب قبل از برگزاری رقابت های انتخابی ۳ تن از اردونشینان به نشانه اعتراض به نحوه برگزاری مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی را ترک کردند.

سعیدفرخی، موسی گنج‌زاده، کیوان بابان که از جمله ملی پوشان باتجربه به حساب می‌آیند پیش از شروع انتخابی تیم ملی با تصمیم عجیبی اردوی تیم ملی را ترک کردند و حاضر به مسابقه دادن برای تصاحب پیراهن تیم ملی نشدند.

به دنبال این اتفاق ، این ۳ نفر جلساتی را با رئیس و دبیر فدراسیون کاراته برگزار کردند که در نهایت ماحصل این جلسات بازگشت اخراجی‌ها به اردوی تیم ملی کاراته بود.

درحالی که همگان خود را برای برگزاری انتخابی نهایی تیم ملی که قرار بود چهارشنبه هفته جاری برگزار شود آماده می کردند،‌ مجددا خبر کنار گذاشتن سعید فرخی، موسی گنج‌زاده، کیوان بابان از سوی کادر فنی، کاراته را وارد حاشیه کرد.

طبق شنیده ها، کادرفنی شب گذشته با برگزاری جلسه ای از سعید فرخی، موسی گنج‌زاده ، کیوان بابان، بهمن عسگری و ایمان سنچولی خواسته اند روز چهارشنبه به صورت دوره‌ای با هم مبارزه کنند و از بین ۵ کاراته‌کا ۲ نفر به عنوان فیکس تیم ملی انتخاب شوند که گویا گنج‌زاده، فرخی، و بابان با این موضوع موافقت نکرده‌اند و کادر فنی نیز هر سه کاراته‌کا را از اردوها کنار گذاشته است.

گویا این ۳ نفر می‌خواستند بدون برگزاری مسابقه انتخابی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند که این تصمیم عجیب با واکنش کادر فنی تیم ملی همراه شده و آنها از اردوی تیم ملی اخراج شدند.

به نظر می رسد تصمیم اشتباه فدراسیون کاراته و سرمربی تیم ملی در بازگرداندن سعید فرخی، موسی گنج‌زاده، کیوان بابان باعث شده تا این سه کاراته کا این اجازه را به خود بدهند که در مقابل تصمیمات کادر فنی بایستند و خواستار پوشیدن پیراهن تیم ملی بدون برگزاری انتخابی شوند.

به هر حال وقتی تصمیم اشتباهی گرفته می شود باید منتظر عواقب آن هم بود!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا