عطایی : آرامش امروز مرهون حمایت مسئولین فدراسیون است

محمد مهدی عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران آرامش موجود در لیگ های کاراته سال گذشته را از جمله نکات بارز این رقابتها خواند و این آرامش را مرهون زحمات کادر برگزاری و حمایتهای مسئولین فدراسیون دانست.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از هیات کاراته استان تهران، عطایی ضمن بیان مطالب فوق گفت: حضور جمع کثیری از بازیکنان استان در ترکیب تیمهای حاضر در لیگ باعث پیگیری مسابقات از سوی بنده و همکارانم در هیئت کاراته استان تهران شد، بی اغراق باید بگویم برگزاری منظم و آرامش موجود در این رقابتها از بارزترین نکات مورد توجه در رقابتهای لیگ سال گذشته بود.

رئیس هیئت کاراته استان تهران حضور افراد کاردان در راس کادر برگزاری لیگ در سال گذشته را مهمترین اصل در بوجود آمدن این آرامش خواند و گفت : کمیته لیگ و مسابقات با توجه به ارتباط مستقیم با مربیان، سرپرستان و بازیکنان بی شک یکی از مهمترین کمیته های فدراسیون است ، مسئولین فدراسیون نیز با علم به این موضوع اقدام به انتصاب افراد کاردان در راس این کمیته نمودند و برگزاری منظم و به دور از حاشیه رقابتهای لیگ نشان از انتخاب به جا و درست این افراد بود.

محمد علی زمانی و ابوالفضل حسن بیگی در بخش آقایان و لاله خالق و نسترن مردانی در قسمت بانوان نشان دادند که در کار خود برترین هستند و جواب اعتماد مسئولین فدراسیون را با انجام صحیح و درست کارها به خوبی دادند.

وی در ادامه با توجه به اتمام لیگ بانوان در هفته گذشته در این خصوص گفت : انتصاب مدیر کاردان و شایسته ای چون لاله خالق در میانه راه لیگ بانوان باعث شد تا حاشیه ها و مشکلات به حداقل خود برسد و رضایت حداکثری تیمها از کادر برگزاری خود نشان از درایت این مدیر لایق داشت، به نحوی که تیمها با ارائه نامه ای به مسئولین فدراسیون رضایت خود از حضور کادر برگزاری جدید اعلام داشتند.

برگزاری مراسم اختتامیه رقابتها به نحو احسن و اهمیت به این مسئله آن هم در روزی که با توجه به فشردگی مسابقات بیشترین فشار کاری بر روی کادر برگزاری بود، ایجاد آرامش در لیگ، برگزاری منظم و به دور از حاشیه، اخلاق خوب و پاسخگویی همیشه کادر برگزاری بانوان و… همه و همه باعث شد که من بر خود وظیفه بدانم به عنوان عضو کوچکی از خانواده کاراته و به عنوان متولی کاراته پایتخت از سوی تمامی اهالی کاراته تهران تشکر ویژه ای از این دو عزیز زحمتکش داشته باشم.

عطایی همچنین در پایان تشکر و قدردانی ویژه ای از مسئولین و متولیان فدراسیون کاراته داشت که با درایت در انتصاب مدیران لایق و شایسته در پستهای کلیدی باعث ایجاد نظم و برقراری آرامش در کاراته کشور شده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا