عسگری: به علت بازیهای لیگ امکان تعلیق انتخابی وجود دارد

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: به علت برگزاری بازیهای لیگ و شرایط جسمی بازیکنان ممکن است انتخابی درون اردویی تعلیق یابد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، فضل اله عسگری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما افزود: تمام تلاش ما بر این است که شرایط را برای تمامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی رده سنی امید یکسان قرار دهیم. برهمین اساس باتوجه به شرایط جسمی همه بازیکنان تصمیم بر برگزاری انتخابی در روز اول اردوها خواهیم گرفت. چنانچه شرایط برای همه بازیکنان یکسان نباشد احتمال لغو انتخابی نیز وجود دارد.

وی در خصوص میزان آمادگی تیم امید بیان داشت: در انتخابی هفته گذشته که در رده های پایه برگزار شد حضور داشتم و باتوجه به تجربیاتی که در رده های پایه و اردوهای تیم ملی بدست آوردم فکر میکنم ضعف های ریزی وجود دارد و ما نیز سعی در رفع آن خواهیم کرد. انشاالله نقیصه هایی که در این تیم بوده را با کمک کادرفنی برطرف کنیم و بتوانیم بهترین نتایج را در تورنمنت های مختلف بین المللی کسب کنیم.

عسگری درمورد اعضای کادرفنی اظهار داشت: من اسامی نفراتی را به مدیر تیم های ملی ارائه دادم و با موافقت ایشان طی چند روز آینده اعضای کادرفنی مشخص خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم در این دوره از اردوها نسبت به تمامی رده ها، توانستیم بهترین امکانات را از نظر اسکان، خوراک و… در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

عسگری در پایان متذکر شد: امیدوارم باتوجه به پتانسیل بالایی که کاراته ایران دارد ما بتوانیم بهترین نتایج را در تمامی رده ها آنطور که در شان کاراته ایران است کسب کنیم. همچنین بنده از تمامی اهالی رسانه خواهشمندم با در کنار هم بودن، انتقادات به جا و پیشنهادات خود به ما در کسب نتایج بهتر کمک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا