در مسابقات دیروز سوپر لیگ و لیگ برتر بانوان چه گذشت؟

هفته اول از دور برگشت مسابقات سوپر لیگ بانوان که قرار بود جمعه ( ۸/۱۲/۱۳۹۳) در مجموعه شهید کبکانیان تهران برگزار شود، بدلیل اعتصاب داوران، مربیان و بازیکنان برخی تیم ها نسبت به عملکرد فاطمه مسطوره بک نائب رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، این اعتراضات که با خروج "زهرا دهقان" یکی از داوران آسیایی کشورمان از سالن مسابقات شروع شد با خروج عطائی، روستازاده و هرمزی و دیگر داوران همراه شد.

در ادامه این موضوع، مربیان و بازیکنان تیم هایی چون دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد مبارکه سپاهان و آوای رزم و برخی بازیکنان از دیگر تیم ها با تشویق داوران خارج شده از سالن، آنها را همراهی نمودند.

البته این اقدامات دارای پیش زمینه قبلی بود چرا که نائب رئیس داوران فدراسیون کاراته با هانسوکو و شیکاک کردن برخی از ملی پوشان و بازیکنان تیم هایی مانند فولاد مبارکه سپاهان در بازی مقابل یک تیم خاص در هفته های گذشته زمینه ساز این امر بوده است.

از سویی دیگر، شنیده ها حاکی از این است که یکی از مسئولین ارشد فدراسیون کاراته اعلام نمود تا بدون حضور داوران آسیایی سوپرلیگ برگزار نشود که همین موضوع خود می تواند یکی از دلایل ترک سالن توسط برخی از داوران باشد.

اما از رقابت های دیروز تنها یکی از دو گروه لیگ جوانه ها به درخواست تیم خوزستان و به دلیل کمبود بودجه ی مالی و حضور تیم های حریف برگزار شد و تیم ها با هم به رقابت پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا