مهدیزاده: کادر فنی تیم ملی کاراته هیچوقت از ورزشکاران تقاضای پول نکرد

عضو تیم ملی کاراته گفت: دادن پول به کادر فنی تصمیمی بین اعضای تیم بود و هیچگاه هم کادر از ما چنین درخواستی نداشتند و نمی دانم این موضوع را چه کسانی رسانه ای کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز امیر مهدیزاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: قبل از بازیهای آسیایی با اعضای تیم تصمیم گرفتیم بعد از کسب مدال با اهداء مبلغی از زحمات کادر فنی قدردانی کنیم و من هم بعد با کسب مدال طلا این تصمیم را با پرداخت 1000 دلار به حسین روحانی عملی کردم. او نیز خیلی زود مبلغی را که تنها با تصمیم شخصی و برای قدردانی بخش کوچکی از زحمات چند ماه  به وی اهدا شده بود را برگرداند و موضوع تمام شد. اکنون هم صراحتا اعلام می کنم که مربیان هیچگاه درخواستی در این زمینه نداشته اند

وی ادامه داد: من این موضوع را بارها و بارها توضیح داده ام ولی سخنان من تغییریافته منتشر شد و اصل موضوع که همان تصمیم شخصی برای قدردانی از زحمات کادر فنی بود فراموش شده است. تعجب من اینجاست  که چه کسانی و با چه هدفی این موضوع را رسانه ای کردند تا  از آن برای بردن آبروی افراد سوء استفاده شود. من روحم از جریانات پشت پرده خبر نداشت و الان وظیفه خود دانستم که این موضوع را خیلی واضح بیان کنم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی افزود: از جریانات پیش آمده خیلی ناراخت شدم ، من هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم در راهی قدم بردارم که باعث آبروریزی شخص دیگری شوم ، حسین روحانی از قهرمانان بزرگ و با اخلاق ورزش ایران است. آدم قدرناشناسی نیستم و همیشه از زحمات کسانی که برای موفقیت من تلاش کرده اند تشکر کرده ام.

مهدیزاده به انتقادات اخیر خود هم اشاره کرد و گفت: من همیشه از مربی اصلی خود استاد دباغیان تشکر کرده ام و قدردان زحمات مربیان تیم ملی در اردوهای ملی بوده ام ، ولی اگر انتقاداتی داشته ام فقط به موضوعاتی بوده که واقعیت داشته و الان هم سر حرف خودم هستم ولی به هیچ عنوان قصد نداشتم و ندارم که آبروی کسی را ببرم.

در جریان بازیهای آسیایی مسائلی پیش آمد که کادر فنی، اعضای تیم و مسئولان فدراسیون را وارد حواشی متعددی کرد که دادن پول توسط ورزشکاران به کادر فنی نیز یکی از همین مسائل حاشیه ای بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا