حسنی پور: دعوتم به تیم ملی ربطی به روابط خانوادگی ندارد

hasanipor

سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در حالی طی روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه سال جاری در اندونزی برگزار خواهد شد که مسئولین برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی، فردا سه‌شنبه (بیستم خردادماه) را به عنوان مهلت پایانی ثبت‌نام تیم‌ها و نفرات جهت حضور در پیکارهای کاراته‌ وان اندونزی در نظر گرفته‌اند، اما مسئولان فدراسیون کاراته نام وحید حسنی‌پور و آلاله صعودی را به نفرات اعزامی به مسابقات لیگ کاراته وان اضافه کردند و این شائبه مطرح شده که آیا دعوت از حسنی پور به اردوی تیم ملی ربطی به روابط خانوادگی دارد یا خیر، چرا که حسنی‌پور خواهرزاده مسعود رهنما است و در ادوار گذشته که رهنما سرمربی تیم ملی بود این صحبت‌ها مطرح می‌شد.

وحید حسنی پور در مرحله آخر انتخابی‌ها با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفت و مجید حسنی‌نیا به عنوان نفر فیکس وزن ۵۵-کیلوگرم انتخاب شد، اما حسنی‌پور به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ کاراته وان اندونزی دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوزوحید حسنی‌پور در گفت‌وگو با  فارس، در پاسخ به این سؤال که چرا در دقایق پایانی مسئولان فدراسیون او را به تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ کاراته‌ وان اندونزی دعوت کرد‌ه‌اند، گفت: در انتخابی مرحله آخر تیم ملی ۴ بر یک مقابل حسنی‌نیا بازی را واگذار کردم و از اردوهای تیم ملی خط خوردم، اما مسئولان فدراسیون دوباره تصمیم گرفتند که یک فرصت دیگری به من بدهند تا در لیگ کاراته‌وان اندونزی حضور داشته باشم، اما به اردوها دعوت نشدم.

وی در ادامه گفت: پس از اینکه در انتخابی تیم ملی شکست خوردم و از اردوها خط خوردم، یک صحبت کوچکی با دبیر فدراسیون کاراته داشتم و او پس از آن تصمیم گرفت من را به مسابقات لیگ کاراته‌وان اعزام کند. آشوری همیشه به من لطف داشته و این بار هم به من یک فرصت دیگر داد.

حسنی‌پور در پاسخ به این سؤال که چرا دعوت شما به تیم ملی برای اعزام به مسابقات کاراته‌وان در آستانه انتخاب مسعود رهنما به عنوان مشاور فنی تیم‌ ملی بوده؛ گفت: پس از اینکه در انتخابی‌ها موفق نشدم فیکس تیم ملی شوم قرار شد در تیم ملی اعزامی به مسابقات لیگ کاراته وان حضور داشته باشم و قبل از اینکه مسعود رهنما به عنوان مشاور فنی تیم ‌ملی شود اسم من به عنوان نفر اعزامی به مسابقات اعلام شد.

وی در واکنش به این سؤال که این شائبه به وجود آمده که روابط خانوادگی شما و مسعود رهنما باعث دعوت شدن به تیم ‌ملی شده است، گفت: نه،‌به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. روابط خانوادگی من و مسعود رهنما هیچ دخل و تصرفی در اعزام‌ من به اندونزی ندارد.

حسنی‌پور در واکنش به این سؤال که اما گفته می‌شود روابط دبیر فدراسیون کاراته و مشاور فنی تیم‌ ملی خیلی خوب است و همین موضوع باعث شده تا شما به مسابقات لیگ کاراته‌وان اعزام شوید آیا شما چنین موضوعی را قبول دارید یا خیر،خاطرنشان کرد: در حال حاضر به اردوی تیم‌ ملی دعوت نشده‌ام و فقط مسئولان فدراسیون یک بار دیگر به من فرصت داده‌اند تا خودم را ثابت کنم و قرار هم نیست در اردوهای تیم‌ ملی حضور داشته باشم. تنها می‌خواهم با اعزام به این مسابقات حقانیت خودم را ثابت کنم. روابط خوب مسعود رهنما با محسن آشوری به هیچ‌ عنوان در اعزام من به اندونزی دخیل نیست. البته این اعزام نیز از سوی هیات کاراته استان گیلان صورت می‌گیرد و آنها هزینه اعزام به مسابقات را می‌پردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا