کتیرایی: سمندر از عطایی شکایت کند تا همه چیز مشخص شود/ رئیس فدراسیون اختیاری از خودش ندارد

katiraii_l

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل ازتسنیم چندی پیش کتیرایی مربی پیشین تیم ملی کاراته اعلام کرد که از سوی یکی از مشاوران رئیس فدراسیون به او پیشنهاد شده تا به شرط استفاده از پسر رئیس فدراسیون در بازی‌های آسیایی اینچئون سرمربیگری تیم‌ملی را در دست بگیرد و همین موضوع باعث شد دور جدید حواشی در این رشته پرحاشیه آغاز شود.
در پی این ادعا، دبیر و رئیس فدراسیون این موضوع را تکذیب کردند و همین امر موجب شد علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با تسنیم به برخی نکات در این مورد اشاره کند. او گفت: زمانی که علیرضا سمندر به فدراسیون آمد در مصاحبه‌هایش گفت که حتما از کتیرایی استفاده می‌کنم. این مصاحبه‌ها موجود است و می‌توانم آن را در اختیارتان قرار دهم. او گفته بود اینها از مربیان خوب ما هستند و حتما از حضورشان استفاده می‌کنم حالا چه شده که حرف‌هایش را فراموش کرده جای سوال دارد. فکر می‌کنم کمی حافظه‌اش ضعیف شده که حالا می‌گوید خودش هم راضی نبوده که ما در تیم ملی فعالیت کنیم. بیشتر صحبت‌های سمندر بی‌پایه و اساس است و هر زمان که به سودش نباشد همه چیز را تکذیب می‌کند.
کتیرایی ادامه داد: سمندر گفته از صابر عطایی در مورد اینکه از طرف او به من پیشنهاد سرمربیگری تیم را داده شکایت می‌کند، واقعا از او می‌خواهم این کار را انجام دهد. واقعا علاقه دارم که با حضور نمایندگان حراست و بازرسی موضوع دنبال شود تا ببینیم در کاراته چه می‌گذرد. هرچند می‌خواهم بدانم این شکایت در کجا مطرح خواهد شد. دقیقا بعد از پایان لیگ سال گذشته و پیش از اعلام کادر فنی تیم ملی عطایی با من در مورد استفاده از حسین سمندر صحبت کرد و گفت که مسابقات جهانی آلمان برایشان مهم نیست و تنها از من می‌خواهند که در بازی‌های آسیایی اینچئون از پسر سمندر استفاده کنم. این موضوع خیلی برای او مهم بود.
مربی پیشین تیم ملی کاراته عنوان کرد: سوال من این است که مگر برای انتخاب مربی تیم ملی دیگر مربیان باید در مورد فرد مورد نظر حرف بزنند یا قضاوت کنند که سمندر می‌گوید مربیان تیم‌ملی گفتند راضی به حضور من در تیم نیستند؟! عطایی پیشنهاد سرمربیگری تیم را به من داد نه مربیگری. مشکل دیگر اینجا بود که آنها می‌خواستند مربیان من را نیز خودشان انتخاب کنند که به هیچ وجه با چنین موضوعی کنار نمی‌آمدم. اگر قرار است مسئولیتی بپذیرم باید اختیار داشته باشم.
کتیرایی خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون هیچ اختیاری از خودش ندارد و مثل مجسمه تنها در حال نظاره کردن است. تیم‌های ملی در دو بخش مردان و زنان و همه مسائل و حتی داوری در اختیار دبیر فدراسیون است و همانطور که گفتم سمندر تنها بدون اختیار نگاه می‌کند و هر از چندگاهی در روزنامه‌ها و رسانه‌ها به فرافکنی می‌پردازد. حرف‌های او بی‌پایه و اساس است. پیشنهادم این است که به جای این حرف‌ها بیاید و در مورد کمپ تمرینی ترکیه حرف بزند.
او گفت: بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی بود که رئیس فدراسیون اعلام کرد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کاراته نخواهیم بود اما در کمپ ترکیه دیدیم که ملی‌پوشان بانوان و آقایان چگونه با هم تمرین کردند. فیلم این موضوع نیز موجود است. سمندر بهتر است در این موارد صحبت کند تا همه چیز روشن شود. بازهم از او می‌خواهم حتما از عطایی شکایت کند تا همه چیز روشن شود.

پایگاه خبری کاراته نیوز این آمادگی را دارد تا نظرات رئیس یا مسئولان فدراسیون کاراته را نیز منتشر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا